محمد بیگ مالک یک سوپر کوچک در شهر موسکرون بلژیک نزدیک مرز با فرانسه با تمام وجودش از موجودی صندوق پول سوپرمارکتش در برابر دو سارق مسلح دفاع کرد. سارقان به این زودی ها تجربه تلخ این سرقت ناکام را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۴۴۰۸
بقال بوکسور سارقان مسلح را فراری داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس تی وی انفو، دو سارق مسلح تلاش کردند محتوی صندوق پول شتی مگزن، یک سوپر کوچک در شهر موسکرون بلژیک در نزدیکی مرز با فرانسه را عصر 25 ژوئیه سرقت کنند.

اما مالک سوپر ترجیح داد با سارقان به بوکس بپردازد تا اینکه مفت و مسلم دسترنجش را به سرقت ببرند.محمد بیگ خندان و خوشحال روز سه شنبه 30 ژوئیه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی کانال دو فرانسه ماجرای سرقت را با آّب و تاب تعریف کرد. ضمن اینکه دوربین های امنیتی سوپر کوچک جزییات این سرقت را ثبت کرده اند.

حوالی ساعت 19 دو مرد مسلح کلاه به سر وارد سوپر می شوند. آنها مصمم به سرقت صندوق پول هستند. محمد بیگ می گوید: یکی از آنها به من گفت که روی زمین دراز بکشم . فکر می کردم گلوله ای به من شلیک کند. با این حال، او را گرفتم و یک مشت محکم به او زدم. او روی زمین افتاد. سپس ، محمد بیگ تعریف می کند که سارق را به چند جا کوبیده است. اما سارق مقاومت می کرد تا اینکه که به محلی که شیشه های نوشابه بود می رسند. محمد بیگ یک شیشه را برمیدارد و سه بار آن را به سر سارق می کوبد.

محمد بیگ چکشی را برداشته و او را تا بیرون مغازه تعقیب می کند. همسایه طبقه بالای سوپر متوجه سرو صدا شده و پایین می آید و تلاش می کند در نزاع دخالت کند.

دراین میان، سارق دیگر فرصت دستبرد به صندوق را می یابد. محمد بیگ چکش به دست به سراغ او می رود و دو مرد با هم درگیر می شوند. یکی از سارقان دست خالی موفق به فرار شده و دیگری هم اکنون در بیمارستان بستری است. محمد بیگ هم صندوق پول سوپرماکتش را به لطف شجاعت و مشت های محکمش حفظ کرده است.

فیلم جالب این ماجرا را با هم می بینیم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
۰
۰
ایستادگی در برابر ظلم و گرفتن حق خوبه اما به چه قیمتی؟اگر یك تیر میخورد تو قلبش پولها به چه دردش میخورد؟بهتره با اینگونه مسائل احساسی برخورد نكنیم.

نیازمندی ها