روایت تاریخ از کارنامه روحانیت(بخش بیست‌وهفتم)

تا مدرس زنده است، نهضت زنده است

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم:

فریاد حمایت از فلسطین به نهضت جهانی تبدیل شده است

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم گفت: ‌فریاد حمایت از فلسطین و بزرگداشت روز قدس به بیش از ۳۰ سال می‌رسد و حضرت امام خمینی(ره) این فریاد را سر دادند، اما این جریان امروز به یک نهضت جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۸۴۳۳۴
فریاد حمایت از فلسطین به نهضت جهانی تبدیل شده است

بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام جم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: ‌یکی از مهمترین ویژگی‌های روز قدس امسال همزمانی آن با موج بیداری اسلامی است.

مدیرمسئول روزنامه جا‌م‌جم تصریح‌کرد: درست است که در ایران فریاد حمایت از فلسطین و بزرگداشت روز قدس به بیش از 30 سال می‌رسد و امام خمینی(ره) این فریاد را سر دادند، اما این جریان بعد از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی امروز به یک نهضت جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین و با عنوان روز قدس، روزی که امام(ره) آن را نام‌گذاری کردند این مراسم را برگزار می‌کنند، افزود: در کشورهای اسلامی این حساسیت بیشتر است و امیدواریم با کار تبلیغاتی و رسانه‌ای این جریان حمایت از فلسطین را در همه کشورهای اسلامی نظیر مصر که عملاً در خدمت دیکتاتوری مبارک و رژیم صهیونیستی بوده، شاهد باشیم.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: فریاد روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در سراسر کشور نشان می‌دهد ما قدس را تا رسیدن به حقوق حقه خود هرگز فراموش نمی‌کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: قدس نهضت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها