مردم از جمله یک زوج سالخورده از خط عابر پیاده در تقاطعی در یک شهر روسیه عبور می کنند غافل از اینکه لحظه ای بعد قربانی یک حادثه تعقیب و گریز خواهند شد.
کد خبر: ۵۸۴۱۶۲
عابران بی​گناه قربانی تعقیب و گریز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زوم، این حادثه شش روز پیش در یکی از شهر های روسیه رخ داده است. در روزی بارانی در یک تقاطع، مردم از جمله یک زوج سالخورده از خط عابر پیاده عبور می کنند.

ناگهان اتومبیلی که از سوی پلیس تحت تعقیب است با سرعت از تقاطع عبور کرده و با سه نفر از عابران از جمله زوج سالخورده برخورد می کند. اتومبیل مجرمان بدون توقف به فرار ادامه می دهد. اما عجیب آن که اتومبیل پلیس که لحظه ای بعد از راه می رسد، بدون حتی یک لحظه مکث و توجه به افرادی که روی زمین خیس افتاده اند ، به تعقیب و گریز ادامه می دهد.

یکی از سه عابر که جراحت چندانی ندیده فورا از جا برخاسته و به کمک زن سالمندی می رود که کف خیابان افتاده است. مردی که ظاهرا شوهر زن سالمند است به نوبه خود هنگام برخورد با اتومبیل مجرمان مانند عروسکی چندین متر دورتر پرتاب شده و در مقابل سپر یک اتومبیل به زمین می خورد. دوربین روی داشبورد همین اتومبیل صحنه های دلخراش این سانحه را ثبت کرده است.

چند راننده از اتومبیل های خود بیرون آمده و تلاش می کنند به قربانیان کمک کنند. یکی از آنها با موبایلش احتمالا اورژانس را خبر می کند.  

در واقع، قربانیان در مکان و زمان نامناسبی قصد عبور از خط عابر پیاده را داشتند و باید گفت که آدم های بدشانسی بودند. از وضع و حال آنها اطلاعی نداریم.

فیلم این حادثه را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها