معاون مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی (ره) از جذب 8 هزار نفر حامی در 14 روز جشن رمضان امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزهای لازم برای تامین آتیه ایتام تحت پوشش در جشن رمضان امسال با کمک نیکوکاران انجام شده است.
کد خبر: ۵۸۲۳۷۸
8 هزار حامی برای ایتام آغوش باز کردند
سعید ستاری با بیان این مطلب افزود: هم اکنون 650 هزار حامی از 250 هزار کودک یتیم در سراسر کشور حمایت می کنند بطوریکه هر کودک یتیم از حمایتی بیش از دو حامی برخوردار است .

وی با اشاره به این که در مدت برگزاری جشن رمضان تا به امروز 8 هزار حامی جذب شده است ، گفت: این درحالی است که هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان تازه از امشب آغاز می شود و تا 21 رمضان ادامه دارد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: با توجه به این که تعداد حامیان برای حمایت از ایتام کافی است به همین دلیل از کمک خیرین و نیکوکاران برای تامین آتیه فرزندان و بیمه این افراد استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی ، سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان 200 میلیارد تومان در قالب طرحهای مسجد محوری  و اجرای برنامه هایی مانند جشن رمضان ، فطریه، آزاد سازی زندانیان و ... جمع آوری شد و امسال پیش بینی می شود میزان کمکهای مردمی نیکوکاران به 500 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

ستاری اظهار کرد : علاوه بر نامه های ویژه رمضان، پوشش کودکان دچار تغذیه زیر 6 سال و همچنین حمایت از نیازمندان و مددجویان و همچنین زنان بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج و سرطانی از برنامه‌های امسال کمیته امداد و ایام ماه رمضان است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین از آزاد سازی 200 زندانی در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت خیرین و نیکوکاران خبر داد. ( مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها