یواشکی روزنامه‌ها

افطاری صهیونیست‌ها

روزنامه‌های کشور هر روز در صفحات خود اخباری را منتشر می‌کنند که ویژگی‌هایی دارد.برخی از این اخبار در این بسته خبری برای خوانندگان جمع آوری شده است تا به راحتی در دسترس باشد.
کد خبر: ۵۸۱۹۶۲
افطاری صهیونیست‌ها

کیهان

واشنگتن پست: روحانی بر خلاف خاتمی یک چهره خودی برای نظام است

روزنامه‌های آمریکایی و اروپایی معتقدند واشنگتن نباید فرصت تعامل دیپلماتیک با ایران را از دست بدهد.
واشنگتن پست در تحلیلی تاکید کرد: پیروزی حسن روحانی در انتخابات فرصت دوباره برای تعامل با ایران است و چنانچه آمریکا به موضع قبلی خود در قبال جمهوری اسلامی ادامه دهد و فرصت را از دست بدهد، احتمالا بهای سنگینی را متحمل خواهد شد.

جیمز تراب تحلیلگر واشنگتن پست در عین حال می‌نویسد: بد نیست در این میان به هشدارهای لازم بپردازیم. همان طور که رسانه‌های ایرانی نیز اعلام کرده‌اند، روحانی یکی از اعضای قدیمی تشکیلات نظام است و «اصلاح‌طلب» شناخته نمی‌شود. در زمینه موضوعات مدنظر آمریکا که مسئله هسته‌ای در راس آنهاست، این آیت‌الله خامنه‌ای است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

واشنگتن پست افزود: روحانی بر خلاف خاتمی یک شخصیت خودی برای نظام به حساب می‌آید و از خط قرمزها مطلع است و به خوبی می‌داند که چگونه باید رفتار کند. نظام به او اجازه پیروزی در انتخابات را داد.این روزنامه در عین حال می‌نویسد: به نظر می‌رسد اوباما آمادگی مذاکره براساس نقشه راه را به مثابه یک قمار نداشته باشد مخصوصا که وی با مخالفت کنگره و لابی اسرائیل مواجه است.

روزنامه کریستین ساینس مانیتور هم در تحلیل مشابهی تأکید کرد: آمریکا نباید فرصت جدید تعامل با ایران را از دست بدهد. تهران اعتمادی به آمریکا ندارد و خواستار تغییر رویکرد آمریکاست.این روزنامه همچنین نوشت: رئیس جمهور جدید ایران یکی از سیاستمداران کارکشته و وابسته به محافل داخلی حکومت است و از زمان تشکیل جمهوری اسلامی او در حاکمیت بوده و توانسته رضایت رهبر را جلب کند.

در ادامه این تحلیل با اشاره به تکاپوی اکثریت کنگره برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران آمده است: مشکل اینجاست که مقامات ایرانی تشدید فشار تحریم‌ها بر کشورشان را تلاش دیگری با هدف تغییر رژیم قلمداد خواهند کرد و محافظه‌کاران ایرانی از آن به عنوان بهانه‌ای برای مخالفت با هر گونه پیشنهاد تعامل با آمریکا بهره خواهند برد و این امر در نتیجه ممکن است مانع مذاکرات شود.

فوکوس: روحانی مثل احمدی‌نژاد اسرائیل را تحقیر کرد

یک نشریه آلمانی با اشاره به سخنان دکتر روحانی نوشت: حسن روحانی هم مانند محمود احمدی‌نژاد اسرائیل را تحقیر کرد و به تهدیدهای آن خندید.

هفته‌نامه آلمانی فوکوس با اشاره به سخنان اخیر روحانی در جمع فرماندهان دوران دفاع مقدس و در پاسخ تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران نوشت: حسن روحانی نیز همچون محمود احمدی‌نژاد اسرائیل را تحقیر کرد. جانشین احمدی‌نژاد هم برای اسرائیل احترام قائل نیست و در نطقی برای کهنه سربازان جنگ، اسرائیل را نکبت‌بار خوانده و تهدیدات نظامی از جانب نتانیاهو را خنده‌آور توصیف کرده است.

فوکوس می‌افزاید: رئیس‌جمهوری جدید ایران در سخنان خود تاکید کرده «این صهیونیست‌ها چه کسی هستند که بخواهند ما را تهدید کنند.»نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا بار دیگر تهدید کرده بود که ممکن است اسرائیل حتی بدون کمک آمریکا تاسیسات هسته‌ای ایران را مورد حمله قرار دهد.

روایت آشوبگر فراری از تقابل جریان برانداز با روحانی

یکی از عوامل متواری آشوب‌های خیابانی تیر 78 تاکید کرد جریان برانداز با وجود ادعای همراهی با منتخب ملت، دارای تقابل ایدئولوژیک با وی است.

علی افشاری در روزآنلاین با ادعای اینکه انتخاب روحانی انتخاب بین بد و بدتر بود، می‌نویسد: در حوزه سیاسی به لحاظ استراتژیک، تقابل بین تغییرخواهی و سیاست دولت یازدهم و حامیانش وجود دارد. حسن روحانی نتیجه انتخابات را پایان تمامی شبهات پیرامون مشروعیت نظام سیاسی دانسته است.

اما از دیدگاه تغییرخواهی مشروعیت و کارآمدی نظام سیاسی همچنان زیر سؤال است. دولت روحانی می‌کوشد تا نظام سیاسی و قانون اساسی و نهادهای موجود را توانمند و مناسب برای تحقق خواسته‌های ملت معرفی نماید. اما نیروهای تغییرخواه معتقد به تغییر حکومت هستند.

روحانی و تیم او تمایلی به معاون اولی عارف ندارند

یک سایت وابسته به اصلاح‌طلبان ضمن منتفی اعلام کردن احتمال معاون اولی عارف از درخواست فرصت تصدی موضوع تعیین ترکیب اعضای کابینه به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، احتمال نبود محمدرضا عارف در این کابینه افزایش می‌یابد. خبرها حاکی از آن است که با روند موجود، بعید است عارف در کابینه جدید حضور داشته باشد.

آینده افزود: گفته می‌شود با وجود آن که آیت‌الله هاشمی بر معاون اولی او نظر مثبت داشته، روحانی و حلقه اول او موافق معاون اولی او نیستند و چهره‌ای هماهنگ‌تر با رئیس‌جمهور منتخب را به این منظور مدنظر دارند. از همین رو دیروز عارف در مصاحبه‌ای گفته که پیشنهاد معاون اولی به او نشده است.

این گزارش می‌افزاید: ظاهرا عارف تنها حاضر به پذیرش مسئولیت‌ معاون اولی است و به پیشنهاد مسئولیت وزارت علوم و ارتباطات پاسخ مثبت نداده است.آینده‌ آن‌لاین می‌افزاید: موضوع راه‌اندازی حزب فراگیر از سوی عارف، زمانی که افرادی نظیر خاتمی حضور دارند، معلوم نیست چه میزان قرین توفیق شود، به ویژه که تجربه‌ای چون حزب اعتماد ملی مهدی کروبی با سوابق سیاسی برجسته‌تر از عارف نیز چندان موفق نبود.

در همین حال سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد در حال رایزنی برای دیدار با رئیس‌جمهور منتخب قبل از برگزاری مراسم تحلیف است.گفته می‌شود دکتر روحانی درصدد است همزمان با مراسم تحلیف، فهرست کابینه پیشنهادی خود را تقدیم مجلس کند.

ابتکار

روایتی از پشت پرده شنود دفتر مطهری

هفته‌نامه پنجره در مصاحبه‌ای به بررسی ماجرای شنود در دفتر علی مطهری پرداخته و مدعی شده که حلقه احمدی‌نژاد و جریان انحرافی ازدست‌اندرکاران کار گذاشتن شنود در دفترمطهری بوده‌اند. این هفته‌نامه نوشت: بی‌شک تنها نماینده‌یی که مدت‌ها پای استیضاح رئیس‌جمهور ایستاده بود و یقینا برنامه‌هایی برای دوران پس از رفتن احمدی‌نژاد دارد علی مطهری است.

با نزدیک شدن علی مطهری به حلقه هاشمی و روحانی و طیف اصلاح‌طلب، حلقه احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست‌جمهوری زیرآتش بیشتری ازسوی آنان قرار خواهد گرفت. بنابراین با توجه به سابقه شنود غیرقانونی ازلاریجانی این احتمال مورد توجه تحلیلگران سیاسی قرار می‌گیرد.

نوه امام (ره) گزینه وزارت ارشاد

شبکه ایران مدعی شد: شنیده شد که لیلی بروجردی نوه دختری امام(ره) مختار شده که از میان دو وزارتخانه علوم یا ارشاد یکی را انتخاب کند اما ایشان پیشنهاد ارائه شده را نه رد کرده و نه به آن پاسخ مثبت داده است و گویا مشغول بررسی وضعیت موجود است.

این سایت ادامه داد: گویا اصلی ترین گزینه دکتر روحانی برای وزارت ارشاد لیلی بروجردی است و اگر او پیشنهاد وزارت را قبول نکند آن گاه است که نام‌هایی مانند احمد مسجد جامعی، رضا صالحی، احمد پورنجاتی، محمدعلی زم، محمود دعایی و علی مطهری مورد توجه قرار می‌گیرند.

تهران امروز

نوری‌زاد به دادگاه احضار شد
 
محمد نوری‌زاد، مستندساز و فیلمساز سابق، پس از بارها سخنان و اقدامات جنجالی، به‌گفته‌خودش به دلیل توهین به قرآن، از سوی دادگاه انقلاب احضاریه دریافت کرده است. به گزارش جام نیوز، نوری‌زاد روز شنبه 29 تیر، در صفحه فیسبوک خود نوشته است که به دلیل توهین به قرآن، احضاریه دریافت کرده است و باید ظرف سه روز به دادسرا مراجعه کند.با انتشار این خبر از سوی خود نوری‌زاد، سایت‌ها و شبکه‌های مخالف جمهوری اسلامی، طبق معمول سنگ تمام گذاشته، به دفاع از وی پرداختند و وی را مظلوم خواندند.

اوباما شجاعت به خرج دهد

سیدحسن موسویان، سخنگوی قبلی هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در المانیتور نوشت:نتانیاهو باید بداند که روحانی نه گرگ است و نه میش. او یک سیاستمدار عملگراست که پیش از این صداقتش را برای تحقق راه‌حلی صلح‌آمیز، پایدار و واقع‌گرایانه در مسئله هسته‌ای ثابت کرده است. آمریکا نباید این فرصت استثنایی را از دست بدهد.

باراک اوباما باید شجاعت به خرج دهد و برای رسیدن به توافقی مستقیم و گسترده با ایران و پایان سه دهه خصومت، سرمایه‌گذاری کند. چنین دستاورد تاریخی مستلزم این است که نتانیاهو این حقیقت را بپذیرد: بهبود مناسبات ایران و آمریکا موجب کاهش تنش میان تهران و تل آویو می‌شود.

از دولت عرفانی تا رند عالم سوز

ابراهیم فیاض که از حامیان احمدی‌نژاد به‌شمار می‌رفت، دولت او را دولتی عرفانی و خود احمدی‌نژاد را رند عالم‌سوزی می‌داند که برخلاف سایر رندان، اهل تدبیر و تامل هم بود و از کار مُلک سر درمی‌آورد!وی در گفت‌وگو با عصرایران گفت: جمهوریت بعد مردمی احمدی‌نژاد است و با نخبه‌گرایی عرفانی او نمی‌سازد. احمدی‌نژاد اول در پی احیاء جمهوریت بود ولی احمدی‌نژاد به اومانیسم عرفانی و نخبه‌گرایی روی آورد و از مردم فاصله گرفت.

جزئیات شکایت بقایی از سه نماینده مجلس

سیدعلی‌اصغر حسینی در مورد جزئیات پرونده شکایت حمید بقایی از سه نفر از نمایندگان مجلس، گفت: این پرونده مربوط به گزارشی است که کمیسیون اصل 90 در مورد سفر رئیس‌جمهور به نیویورک منتشر کرد. در همین راستا به دلیل نشر اکاذیب از سه نفر از نمایندگان شکایت کردیم و از آنجا که طبق قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان، این اقدام علاوه بر جرم بودن مصداق تخلف انتظامی برای نمایندگان است، شکایتی هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده‌ایم؛ بنابراین خلاف چیزی که عده‌ای از نمایندگان مجلس بیان می‌کنند این شکایت فقط در هیات نظارت مطرح نیست. به گزارش ایسنا، حسینی خاطرنشان کرد: شکایت در دادسرا ثبت شده و در حال حاضر در جریان رسیدگی قرار دارد.

پردرآمدترین دولت تاریخ ایران را با بدهی تحویل می‌دهند

حجت‌الاسلام محسن دعاگو عضو جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه شمیرانات در گفت‌وگو با عصرایران گفت:در حوزه اقتصاد، ثروتمندترین کشور به لحاظ ذخایر ارزی را به بدهکارترین کشور در پایان دوره هشت ساله تبدیل کردند و بر گرانی، تورم، بی‌ثباتی اقتصادی و غم و رنج مردم افزودند، در بستر مدیریت بی‌بهره از درایت، نظارت و تدبیر منحرفان فسادهای اقتصادی پرحجم، کم‌نظیر و نگران‌کننده مانند اختلاس 3000 میلیاردی پدید آمد و یکی از عوامل بزرگ تورم و گرانی و فشارهای اقتصادی روزافزون بر اقشار ملی را نمایان ساخت.

وی افزود: بازار ارز و طلا را با بی‌تدبیری و شیطنت سیاسی آشفته کردند و اکنون در اندیشه سوءاستفاده از آشفته بازار برای ادعای کمترین تورم در تاریخ جمهوری اسلامی هستند.

دعاگو گفت: از بزرگ‌ترین مشکلات آزاردهنده هشت سال گذشته در حوزه مدیریت اجرایی عزل و نصب‌های برآمده از انگیزه‌های اخلاقی و سیاسی است. ویژگی ارزشی حق شناسی و ولایتمداری را در همه تریبون‌ها رسمی و غیررسمی فریاد کشیدند و با قهرها، نافرمانی‌ها و بداخلاقی‌ها نشان دادند که به میثاق‌ها و ارزش‌ها اعتقاد و پایبندی قابل قبولی ندارند.

آرمان

تجمع کارگران کردستان مقابل مجلس

شنیده شد که جمعی از کارگران کردستان برای سومین روز مقابل مجلس تجمع کردند. جمعی از کارگران شرکت فولاد زاگرس وابسته به مجموعه ذوب‌آهن کردستان صبح روز دوشنبه با تجمع مقابل مجلس خواستار بازگشت به کار و مطالبات معوقشان شدند. این تجمع کارگران شرکت فولاد زاگرس همزمان با تشییع جنازه یکی از کارکنان مجلس بود، به همین دلیل فضای جلوی در شمال مجلس مملو از حضور کارگران تجمع‌کننده و کارکنان مجلس که برای حضور در مراسم تشییع جنازه همکارشان بود.

استرداد 3 قایق اماراتی با 24 خدمه‌

شنیده شد که یک روزنامه اماراتی از بازگشت قایق‌های اماراتی توقیف‌شده در ایران و خدمه این قایق‌ها به امارات خبر داد. روزنامه گلف‌نیوز به نقل از یک مقام گارد ساحلی امارات گزارش داد که سه قایق ماهیگیری اماراتی که حدودا دو ماه قبل توسط نیروهای ایرانی توقیف شده و در جزیره کیش نگهداری می‌شد، چهارشنبه گذشته به امارات بازگردانده شد.

این قایق‌ها در تاریخ 21 مه توسط قایق‌های گارد ساحلی ایران به دلیل ماهیگیری در آب‌های سرزمینی ایران توقیف شدند. سه کاپیتان اماراتی و 21 خدمه آسیایی قایق‌ها پس از بازداشت حدودا دو ماهه در ایران در صحت و سلامت به امارات مسترد شدند.

اصلاح‌طلبان درمراسم افطاری مقام معظم رهبری

شنیده شد که جمعی از کارگزاران نظام میهمان مقام معظم رهبری بودند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا روزه خود را همراه با حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای افطار کردند. سفیر نوشت؛ حضور اصلاح‌طلبان در این جمع قابل توجه بوده و چهره‌هایی چون حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، مهندس سیدعلی خاتمی- رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات-، حجت‌الاسلام علی یونسی، دکتر محمدرضا تابش، حجت‌الاسلام مجید انصاری، دکتر محمدرضا عارف، احمد مسجدجامعی، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، محمدباقر نوبخت، دکتر سیدرضا صالحی امیری، دکتر مسعود پزشکیان، محسن مهرعلیزاده و مهندس اکبر ترکان در این مراسم حضور داشتند.

فاضل لاریجانی چه می‌کند؟

شنیده شد که بعد از ماجرای جنجالی حضور احمدی‌نژاد در مجلس و پخش فیلمی از فاضل لاریجانی در سال گذشته، خبری از پنجمین برادر لاریجانی در رسانه‌ها منتشر نشده بود اما دیروز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌ا... آملی خبری از وی منتشر کرد.

پارسینه نوشت؛ فاضل لاریجانی که ریاست سومین همایش ملی گیاهان دارویی را برعهده دارد گفته است: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌ا... آملی، به منظور اهمیت جایگاه گیاهان دارویی و شناساندن نقش حیاتی آن در پیشبرد اهداف ملی و منطقه‌ای با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران و تعدادی از سازمان‌ها و موسسات همایشی گیاهان دارویی را که با هدف تحقق سلامت و نشاط جامعه، خودکفایی دارویی و تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله و نقش آن در ایجاد اشتغال است، برگزار می‌کند.

شهری بدون نماینده در مجلس نهم

شنیده شد که معاون سیاسی وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد گفت:‌ طبق قانون این انتخابات باید با انتخابات آتی برگزار شود و دیگر امکان اینکه انتخابات میان دوره‌ای برگزار شود، نیست. سید صولت مرتضوی اظهارداشت: طبق قانون این انتخابات باید با انتخابات آتی برگزار شود و دیگر امکان اینکه انتخابات میان دوره‌ای برگزار شود، نیست. وی تأکید کرد: انتخاب نماینده تفت و میبد در انتخابات بعدی که انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خواهد بود و فکر می‌کنیم همزمان برگزار شود، صورت می‌گیرد و در آن دوره نماینده تفت و میبد هم انتخاب خواهد شد.

بررسی 300 سفر خارجی مشایی در مجلس

شنیده شد که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزیر امورخارجه باید پاسخگوی سفرهای خارجی مشایی باشد، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون موضوع 300 سفر مشایی را در قالب طرح سوال از وزیر امور خارجه مطرح کرده‌اند. محمد صالح جوکار درمورد پیگیری پرونده 300 سفر خارجی اسفندیار رحیم مشایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را در قالب طرح سوال از وزیر امور خارجه مطرح کرده‌اند.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه وزیر امورخارجه باید پاسخگوی علت سفرهای خارجی رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد باشد، گفت: تاکنون کمیسیون امنیت ملی گروهی را مسئول پیگیری این موضوع نکرده و تنها در قالب طرح سوال از وزیر امورخارجه پیگیر سفرهای خارجی مشایی هستیم.

خراسان

دستور دولت برای ایجاد شیفت شبانه پاسخگویی به مردم

بر اساس ابلاغیه جدید یکی از مدیران ارشد دولتی، تعدادی از فرمانداری ها و ادارات دولتی نسبت به برقراری شیفت شب پاسخگویی به مردم اقدام کردند و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز موظف است به منظور نظارت بر عملکرد شبانه این دستگاههای اجرایی و پیگیری موارد مطروحه توسط دفتر رهبر انقلاب، دفتر رییس جمهور و دفتر معاون اول رییس جمهور نسبت به برقراری مدیریت شبانه در نهاد ریاست جمهوری اقدام کند.

لغو بی سر و صدای دستور رییس جمهور پس از 16 ماه

بر اساس بررسی های کارشناسان یک دستگاه نظارتی، در حالی که رییس جمهور بهمن ماه سال 90 در بخشنامه ای به دستگاههای مسئول اعلام کرده بود که پژوهشکده اقلیم شناسی و مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی با تمامی وظایف، نیروی انسانی و اعتبارات و اموال، در پژوهشکده هواشناسی ادغام و وابسته به سازمان هواشناسی فعالیت خواهد کرد، این دستور چندی پیش با ابلاغی به بخش های مربوطه ابطال شده است.

جمهوری اسلامی

افطاری صهیونیست‌ها

رئیس رژیم صهیونیستی هم افطاری داد. در مهمانی افطاری شیمون پرز که یکشنبه شب در محل اقامت وی برگزار شد، تعدادی از مسلمانان سازشکار و سفرای کشورهای عربی در فلسطین اشغالی حضور داشتند. مصر، اردن و مراکش از جمله کشورهای عرب هستند که نزد رژیم صهیونیستی سفیر دارند.

ضرب و شتم معاون آب و فاضلاب خوزستان

کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم نمودن ضرب و شتم معاون این شرکت توسط یکی از نمایندگان آبادان، خواستار رسیدگی جدی و قانونی به این موضوع شدند. آنها در نامه خود تأکید کردند: ما کارکنان شرکت آبفا خوزستان این بی‌حرمتی نماینده محترم آبادان را هتک حرمت به خود و شأن خدمتگزاران این صنعت تلقی نموده و به استحضار می‌رساند: آقای مهندس شیخ الاسلامی از یادگاران سالهای دفاع مقدس و از خانواده‌هایی متعهد، متدین و خوشنام (سادات جلیل القدر جزایری شوشتر) در استان بوده در حیطه کاری فردی دلسوز، متدین که اثربخشی ایشان با توجه به سابقه 21 سال در رده‌های مختلف و حضور در تمام رده‌های معاونت‌های شرکت به عنوان یکی از ذخایر صنعت آبفا خوزستان به اثبات رسیده و این امر بر هیچکس، پوشیده نیست و لذا خواستار رسیدگی قانونی به موضوع پیش آمده می‌باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
ای كاش آقایانی كه مرتب دولت دهم و دوره هشت ساله رو به باد انتقاد می گیرند كمی انصاف داشته باشند و از روی عناد و عقده صحبت نكنند مگر در دوره های قبلی مردم وضع بهتری داشتند چرا چشم های خودتان را به روی حقایق می بندید دولت دهم اگر بهتر از دولتهای دیگر نبوده بد تر هم نبوده و اینكه اجازه بدهید جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم یك دوره چهار ساله رو پشت سر بگذارند و بدبختیهای دوره قبل مردم رو به خوشبختی مبدل كنه بعد بیان جلوی تریبون مجلس و نماز جمعه و غیره شعار بدن تا مردم چیزی برای مقایسه داشته باشند و تشخیص بدهند كه شما راست می گوئید و دروغگو نیستید!!!!!!!!!!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
آقای ایرانی امثال شماهستندكه مملكت مابه این وضع افتاده یه خورده به خودتون بیاید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها