پس از 3 روز مفقودی

نجات چوپان گرفتار در توفان

چوپان 54 ساله پس از سه روز مفقودی با کمک نیروهای پلیس در بیابان های روستای علی آبادشهرستان خواف خراسان رضوی نجات یافت.
کد خبر: ۵۸۱۳۹۸
نجات چوپان گرفتار در توفان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، چوپان 54ساله پس از سه روز مفقودی، روز گذشته با کمک نیروهای پلیس و مردم در بیابان های روستای علی آباد خواف نجات پیدا کرد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

این مرد 54 ساله که بر اثر توفان و وزش بادهای 120 روزه در نقطه‌ای از بیابان های روستای علی آباد گرفتار توفان شده بود بعد از تلاش  شبانه‌روزی نیروهای پلیس و اهالی روستا صحیح و سالم به آغوش خانواده خود بازگشت.

این چوپان 54ساله که به اتفاق یکی دیگر از اهالی روستا به گله داری وچوپانی مشغول بوده در حین چرای گوسفندان به یک راس گوسفند برخورد کرده که مریض و از گله جامانده است که در آن زمان منطقه مورد نظر توفانی و گردوغبار زیاد همه جا رافرا گرفته و موجب فاصله وی از گله شده است.

پیرمرد چوپان به علت عدم آشنایی با شرایط جغرافیایی منطقه و وزش بادهای توفانی، گم و به علت ضعف جسمی و بدنی و عدم آذوقه، در کنار بوته ای جنگلی افتاده بود و توان راه رفتن نداشت.

 پلیس با دریافت این خبر پس از 12ساعت جستجو توسط گشت های مداوم و تلاش مضاعف نسبت به پیدایش آن اقدام و او را به آغوش خانواده اش باز گرداندند.

در این رابطه اهالی روستا، شورای اسلامی و خانواده این فرد با حضور در پاسگاه انتظامی مژن آباد مراتب تقدیر و تشکر خود را از پلیس اعلام داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها