فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز جمعه بار دیگر اعلام کرد فروش بلیت‌های مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از بیستم اوت آینده در پایگاه اینترنتی فیفا آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۸۵۸
قیمت بلیت‌های جام جهانی برزیل اعلام شد

فیفا قیمت بلیت‌ها را بین 30 تا 1980 رئال برزیل (13 تا 876 دلار آمریکا) اعلام کرد.

کمترین قیمت بلیت جام جهانی مربوط به بلیت هایی است که با 50 درصد تخفیف به تماشاگران برزیلی بالای شصت سال یا کسانی که همچنان در دوره تحصیل به سر می برند فروخته می شود. ممکن است این افراد خواستار همین مقدار تخفیف برای بلیت های گران‌تر شوند.

تییری ویل مدیر بازاریابی فیفا امروز گفت فیفا همچنین 400 هزار بلیت صرفا برای برزیلی ها به قیمت هر بلیت 60 رئال برزیلی (حدود 26 دلار آمریکا) اختصاص داده است.

ویل افزود: «در هر مسابقه از 37  مسابقه ای که برگزار می شود بلیت هایی از گروه 30 رئالی (با محاسبه 50 درصد تخفیف) وجود خواهد داشت. ما چنین قیمت پایینی در جام های جهانی قبلی نداشته ایم. بلیت هایی که به قیمت 60 رئال فروخته می شوند نیز ارزان ترین بلیت ها نسبت به جام های قبلی هستند».

ویل همچنین گفت فیفا بلیت هایی به کارگرانی که در آماده سازی تاسیسات برای برگزاری جام جهانی 2014 مشارکت داشتند اختصاص خواهد داد تا نخستین مسابقه را در استادیوم هایی که در احداث آن نقش داشته‌اند تماشا کنند.

فیفا همچنین 50 هزار بلیت رایگان در اختیار دولت برزیل قرار داده است تا بین شهروندان این کشور و کسانی که بورس تحصیلی دریافت کرده اند توزیع کند.

فروش بلیت های جام جهانی 2014 در پایگاه اینترنتی فیفا از بیستم اوت یعنی چهار ماه قبل از قرعه کشی تیم ها آغاز خواهد شد. قرار است قرعه کشی در ماه دسامبر برگزار شود.

فیفا همچنین بلیت هایی توزیع خواهد کرد که دارنده آن می تواند در همه مسابقات تیم ملی برزیل در طول برگزاری جام جهانی حضور یابد و بلیت های دیگری توزیع خواهد شد که دارنده آن می تواند همه مسابقاتی را که در هر یکی از 12 شهر میزبان جام جهانی برگزار می شود، از نزدیک تماشا کند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها