سید حسن نصرالله:

ملت لبنان حمایت ایران از مقاومت را فراموش نمی کند

دبیر کل حزب الله لبنان ضمن قدردانی از مقامات کشورمان به خاطر ارسال پیام تبریک به مناسبت پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه تاکید کرد کرد که ملت لبنان هیچگاه حمایت ایران از مقاومت را فراموش نمی کند.
کد خبر: ۵۸۰۶۲۹
ملت لبنان حمایت ایران از مقاومت را فراموش نمی کند

به گزارش المنار، شماری از مقامات کشورمان از جمله محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارسال پیام های جداگانه به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه را تبریک گفتند.

سید حسن نصرالله نیز از مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارسال پیام های تبریک قدردانی و بر نقش بزرگ کشورمان در حمایت از مبارزان ملت شریف لبنان و مقاومت در دستیابی به این پیروزی تاکید کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: ملت لبنان نمی تواند حمایت بسیار جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان را فراموش کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پدرام
Netherlands
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
زنده باد سید حسن نصر الله دبیر كل حزب الله ، ایشان انسانی بسیار شریف و با روحیه و اعتماد به نفس بسیار قوی هستند كه از لحاظ مدیریت توانایی خود را به اثبات رسانده است ، اسرائیل ذلیل با آن همه ادعا ارتش تا دندان مسلح اش حریف یك سازمان چریكی كه با اخلاص و با ایمان به خدا هدفشان دفاع از مرز و بوم مملكت شان است نشد آن موقع می خواهد با ایران كه خود امروز یك ابر قدرت جهانی است البته برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی به مبارزه و جنگ بپردازد .

نیازمندی ها