گزارش روزنامه اسپانیایی از تیم ایران

کلاهتان را به احترام کروش بردارید!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از همکاری مثبت با سرمربی تیم ملی فوتبال خبر داد و اعلام داشت که تغییری در برنامه های لیگ به وجود نمی آید.
کد خبر: ۵۸۰۳۱۰
سازمان لیگ قصد تغییر برنامه‌های کروش را ندارد


 غلامرضا بهروان  در مورد برنامه اعلام شده نیم فصل اول لیگ برتر سیزدهم، اظهار داشت: این برنامه پیشنهادی است و فرم نظرسنجی به همراه برنامه برای مدیران باشگاه‌ها ارسال کرده‌ایم و قطعا نظرات پیشنهادی و سازنده مدیران باشگاه‌ها در برنامه قطعی نیم فصل اول لیگ اعلام خواهد شد. البته با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم. باید زودتر لیگ برتر این فصل به پایان برسد. به همین دلیل باید هر چهار پنج روز یکبار بازی‌ها را برگزار کنیم و به همین دلیل هم برخی از مسابقات در برخی هفته‌ها در روز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم که بازی‌ها در ساعاتی برگزار شود که مردم بتوانند آنها را با فراغ بال تماشا کننند.

بهروان در مورد اعتراض‌های محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به برنامه لیگ، گفت: از مدیران باشگاه‌ها خواسته‌ایم که نظرات‌شان را به سازمان لیگ ارایه کنند و اینگونه هم نیست که یک تیم همه بازی‌هایش قبل از تیم دیگر برگزار شود و در نیم فصل دوم این رویه تغییر می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد تهدید کروش که گفته اگر زمان اردوهای تیم ملی کاهش پیدا کند او به ایران نمی‌آید، گفت: قصد تغییر در برنامه‌های کروش را نداریم و نهایت همکاری را با سرمربی تیم ملی انجام می‌دهیم. قصد نداریم میزان اردوهای تیم ملی کاهش پیدا کند البته باید منافع باشگاه‌ها را نیز در نظر بگیریم. کروش تا نیم فصل برنامه داده و ما هم تا نیم فصل برنامه لیگ را اعلام کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها