رئیس آموزش و پرورش عشایری سیستان و بلوچستان گفت: تعداد زیادی از مدارس عشایری سیستان و بلوچستان هوشمندسازی شده‌اند و در سال تحصیلی آینده نیز تعدادی دیگر به آنها افزوده می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۰۳۸
هوشمندسازی مدارس عشایری سیستان و بلوچستان

آزاد رئیسی امروز در گفت‌وگو با فارس در نیکشهر اظهار داشت: اکثر مناطق عشایرنشین استان دارای مدرسه هستند و اگر جایی در مناطق عشایری مدرسه وجود ندارد، معتمدین آن منطقه حضوری و یا کتبی به این اداره اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر نسبت به احداث مدرسه در آن نقطه اقدام شود.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای احداث مدرسه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

رئیس آموزش و پرورش عشایری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام سعی ما بر این است تا در صورت تامین اعتبارات لازم، تمامی مدارس عشایری را هوشمندسازی کنیم.

رئیسی یادآور شد: تمامی مدارس عشایری استان زیر نظر این اداره از ایمنی کامل برخوردار هستند.

وی در ادامه از خیرین مدرسه‌ساز خواست تا به مناطق عشایری توجه بیشتری داشته باشند و برای ساخت مدرسه در مناطق عشایری همان گونه که فعال بودند، فعالیتشان بیشتر شود.

این مسئول ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز از مردم استان خواست کسانی که تمایل به کمک در امر مدرسه‌سازی در نقاط عشایری استان را دارند با انتخاب خودشان، منطقه محل احداث را به اداره‌کل نوسازی مدارس استان معرفی تا با همکاری این اداره و زیر نظر خودشان مدارس ساخته شود.

رئیسی اذعان داشت: با توجه به استعداد خدادادی عشایر استان در صورت احداث مدارس بیشتر در مناطق عشایری، استعدادهای این قشر زحمتکش شکوفاتر می‌شود و در آینده می‌توانند در زمینه پیشرفت استان کمک بسیار بزرگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها