دیدار وزرای دولت مستقر با رئیس‌جمهور منتخب و حواشی آن تبدیل به یکی از موضوعات جذاب رسانه‌ها و سایت‌های خبری شده است. سایت مشرق‌نیوز نوشت: از میان وزرای دولت احمدی‌نژاد تاکنون 15 وزیر به دیدار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب رفته‌اند. سه وزیری که هنوز با رئیس‌جمهور منتخب دیدار نکرده‌اند، عبارتند از: حیدر مصلحی(وزیر اطلاعات)، احمد وحیدی(وزیر دفاع) و اسدالله عباسی(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی).
کد خبر: ۵۷۷۷۸۵

احمدی نژاد می‌خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود!

با پایان دوره احمدی‌نژاد، خیلی از سیاسیون مجالی برای بیان ناگفته‌ها از رئیس دولت نهم و دهم پیدا کرده‌اند. در تازه‌ترین ناگفته‌ها، محسن صفایی‌فراهانی رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با سایت قانون گفته است، احمدی‌نژاد قصد ریاست فدراسیون فوتبال را داشته است.

صفایی‌فراهانی گفت: یک روز مدارک آقای احمدی‌نژاد را آوردند و گفتند که ایشان می‌خواهد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند؛ ولی ما قبول نکردیم و توضیح دادیم که رئیس دولت نمی‌تواند رئیس فوتبال باشد و این اقدام می‌تواند تعلیق فدراسیون فوتبال ایران را در بر داشته باشد. بعد از آن بود که آقای علی‌آبادی هم برای انتخاب ریاست فدراسیون ورود کرد که باز هم با مخالفت ما مواجه شد.

3 درخواست رئیس‌جمهور منتخب از رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی در همایش روحانیون گیلان از سه درخواست دکتر حسن روحانی از رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار که بنده نیز حضور داشتم، «هدایت، حمایت و دعا» سه درخواست رئیس‌جمهور منتخب از رهبری بود.

ردصلاحیت «کوروش‌ها و داریوش‌ها» در گزینش سلام

اکبر اعلمی، نماینده سابق مجلس و عضو تحریریه روزنامه سلام در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب ناگفته جالبی را از شیوه مدیریت روزنامه سلام بیان کرد.

اعلمی گفت: در آن روزها سعید حجاریان که عضو هیات سه ‌نفره گزینش(مقالات) بود، در تائید یا رد داوطلبان همکاری با «سلام» گاهی روی اسم افراد حساسیت نشان می‌داد. مثلا اگر اسم کسی بابک، کوروش و داریوش بود، آن را یک نقطه ضعف برای فرد گزینش‌ شده محسوب می‌کرد.

روزنامه سلام در سال 1378 به دلیل چاپ یک سند محرمانه وزارت اطلاعات توسط دادگاه ویژه روحانیت به‌مدت پنج سال توقیف شد و پس از آن نیز صاحب امتیاز آن از انتشار مجدد خودداری کرد.

شریعتمداری به دنبال تشکیل جبهه «اعتدال»

بعد از مصطفی پورمحمدی و محمدرضا عارف، اینک محمد شریعتمداری، یکی از افرادی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود، گفت قصد دارد بزودی یک تشکیلات سیاسی راه‌اندازی کند.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات با بیان این که «قدم برداشتن در راه میانه و پایداری در این اصل کاری سخت و دشوار، اما ضروری است» متذکر شد که برای احیای «اعتدال» با برخی بزرگان از جمله آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تمامی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مذاکره کرده است.

وی گفته است: درباره توسعه فرهنگ اعتدال با آیت‌‌الله‌ری‌شهری مذاکراتی داشتیم تا با بهره‌گیری از دانشگاه علوم حدیت، این گفتمان را در دانشگاه‌های کشور توسعه دهیم.

راه‌اندازی یک سایت جالب ویژه طلاب

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اخیرا در فضای مجازی، سایتی برای معاملات طلاب راه‌اندازی شده است. مسئولان این سایت در معرفی آن نوشته‌اند: بسیاری از طلاب محترم می‌پسندند که کالاهای خود اعم از زمین، خودرو و... را فقط به طلاب دیگر بفروشند یا بعضی دیگر ملتزمند که از طلبه خرید کنند. این مرکز محلی است که طلاب گرامی حوزه‌علمیه قم می‌توانند کالاهای خود را در معرض فروش قرار داده یا به دنبال خرید کالاهای موردنظر خود باشند. هدف این سایت ایجاد ارتباط بین دوطرف معاملات در فضایی کاملا طلبگی است. بنابراین آگهی‌های افراد غیرطلبه حذف‌ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها