یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی این روزها به گمان واهی مشغول بودن حزب‌الله در بحران سوریه، خود را برای تجاوزی جدید به لبنان آماده می‌کند.
کد خبر: ۵۷۷۶۰۶
اسرائیل خود را برای حمله به لبنان آماده می‌کند

به گزارش الخبر لبنان، شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نسبت به تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به لبنان که تل آویو این روزها خود را برای آن آماده می کند، هشدار داد.

وی ادامه داد که اسرائیل دو روز پیش مانورهای نظامی خود را برای حمله به لبنان انجام داده و فکر می‌کند که مقاومت مشغول بحران سوریه است، به همین علت منتظر فرصت مناسبی است که لبنان را از بین ببرد و زنجیره شکست های خود را جبران کند.

قاووق ابراز داشت که با وجود شکاف‌های دخلی و ادامه بحران در سوریه، مقاومت حاضر و آماده است تا در هر ساعتی به اسرائیل شکستی بزرگ وارد کرده و پیروزی بزرگی را برای لبنان رقم بزند که معادلات منطقه را تغییر خواهد داد.

وی تاکید کرد: بحران سوریه هرگز ما را از اولویت اصلی خود که آمادگی برای مقابله با هر تجاوز آینده صهیونیست‌هاست، باز نمی‌دارد.

این مقام حزب‌الله در تحلیل حوادث منطقه عبرا گفت که این تحولات به مانند بمبی بود که می خواست تمام کشور را منفجر کند؛ حجم آمادگی ها و سلاح‌های تدارک دیده شده و تحریک‌ها و افراد مسلح از تابعیت‌های مختلف این را نشان می‌داد.

قاووق تصریح کرد که عبرا تمام کسانی که روی فتنه حساب کرده بودند را رسوا کرد، وی البته نسبت به ادامه خطر فتنه که همچنان لبنانی‌ها را در تمامی مناطق دنبال می کند، هشدار داده و از نقش ارتش در تحقق دستاوردی راهبردی در حمایت از لبنان و تمامی لبنانی‌ها ستایش کرد.

وی ادامه داد که اتفاقات عبرا تمامی کسانی که پروژه فتنه را با پول و سلاح و حمایت های دیگر تدارک می دادند، رسوا کرد.

معاون سید هاشم صفی الدین بزرگترین اشتباه حزب المستقبل از زمان تاسیس تاکنون را وارد شدن در استفاده تحریک‌آمیز و مذهبی از سلاح دانست و تاکید کرد که این جریان از این طریق به دنبال خدمت به پروژه‌های خارجی برای ضربه زدن به مقاومت بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها