رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد:

پراید بی کیفیت ترین خودرو ایران

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: سواری پراید همچنان بی کیفیت ترین خودرو ایران است و در میان خودروهای مونتاژ شده 206 و تندر 90 بهترین های تولید خودرو ایران هستند.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۰
پراید بی کیفیت ترین خودرو ایران

نظام الدین برزگری تاکید کرد: 55 استاندارد خودرویی در کشور وجود دارد که از این میان 51 استاندارد در بحث ایمنی و عملکرد خودرو و 4  استاندارد نیز در خصوص آلایندگی مطرح شده است.

وی افزود : در سال 89 اسامی خودروهای بدون کیفیت را اعلام کردیم که البته برخی از این نواقص و مشکلات برطرف شد اما آخرین مهلتی که به گروه خودروسازی دادیم اول تیر امسال  بود که این خودروها به حداقل استاندارد لازم برسند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حداقل استاندارد در خودروهای تولید داخل تصریح کرد: داشتن دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو اولین اولویت برای استاندارد ایمنی خودروهای تولید داخل بود .

برزگری افزود: با هماهنگی های انجام شده در زمان حاضر 80 درصد خودروهای تولید داخل دارای 2 کیسه هوا هستند و قرار بر این شده که 20 درصد باقیمانده نیز تا پایان شهریور  استاندارد اولیه را داشته باشند .

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه استاندارد کارخانه ای در سراسر کارخانه های خودروسازی دنیا رعایت می شود گفت: امروز کارخانه های بزرگ خودروسازی دنیا استاندارد کارخانه ای را رعایت می کنند زیرا این نوع از استاندارد مهمتر از استانداردهای ملی است در حالیکه این بحث در کشور ما وجود ندارد .(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
۰
۰
بی كیفیت ترین خودرو جهان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها