نامه ای که گویا هرگز به مقصد نرسید

پشت پرده انتشار نامه آیت الله مهدوی کنی به ولایتی

علی‌اکبر ولایتی در واکنش به برخی اظهارات درباره عملکرد ائتلاف 1+2 در انتخابات با بیان‌ این‌ که ترجیح می‌دهم سکوت خود را ادامه دهم، گفت: این خویشتنداری منوط به پایان یافتن رفتارهای غیراخلاقی است.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۵

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با ایسنا با اظهار تعجب از برخی اظهارات درباره این ائتلاف، بعضی اخبار مبنی بر توافقات اعضای ائتلاف سه‌گانه درخصوص نامزد نهایی را ادعاهایی عاری از صحت دانست و در مورد کنار کشیدن غلامعلی حدادعادل از عرصه انتخابات گفت: دلیل کنار کشیدن ایشان از ادامه رقابت‌ها چیز دیگری بوده است، زیرا در بیانیه انصراف خود اعلام نکردند که به نفع ائتلاف یا حتی شخص خاصی کنار می‌روند.

وی تصریح کرد: در یک ماه اخیر حجم تخریب و تهمت علیه بنده چنان بوده که گاه دیگران را به تاسف واداشته است. شرایط ائتلاف را ناقص و یکسویه بیان می‌کنند و تصور می‌کنند که تکرار یک حرف نادرست موجب تصدیق آن خواهد شد که یقینا چنین نیست.

ولایتی یادآور شد: آنچه را به خودم مربوط می‌شده است تاکنون پاسخ نگفته‌ام تا شیرینی حماسه حضور ملی در انتخابات در کام ملت تلخ نشود.

اکنون که در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه خودسازی قرار داریم، ترجیح می‌دهم سکوت خود را ادامه دهم، اما این خویشتنداری منوط به پایان یافتن رفتارهای غیراخلاقی است.

وی گفت: عالم سیاست، پختگی، وزانت و صبوری می‌طلبد.‌ خود و دیگران را به صبر و مدارا و واقع‌بینی سفارش می‌کنم.

پرواضح است که اخلاق‌مداری در سیاست امری نیست که لقلقه زبان باشد و سابقه رفتارهای سیاسی یک فرد بهترین گواه آن است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف با یکدیگر ائتلاف و اعلام کردند که از این ائتلاف فقط یک نفر در عرصه باقی خواهد ماند، اما فقط حدادعادل حاضر به کناره‌گیری از انتخابات شد که او نیز در بیانیه انصراف خود اشاره‌ای به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها