ماریون بارتولی تنیسور فرانسوی سید 15 جهان در مرحله فینال تنیس انفرادی بانوان گرند اسلم ویمبلدون لندن موفق شد سابین لیسیکی تنیسور آلمانی سید 23 جهان را شکست دهد و فاتح این رقابت معتبر تنیس حرفه ای دنیا شود.
کد خبر: ۵۷۷۰۲۱
ماریون بارتولی فاتح ویمبلدون شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماریون بارتولی تنیسور 28 ساله فرانسوی امروز شنبه در مرحله فینال تنیس انفرادی بانوان گرند اسلم ویمبلدون لندن سابین لیسیکی تنیسور آلمانی  را در دیداری جذاب که یک ساعت و 21 دقیقه به طول انجامید در دو ست پیاپی و با نتایج 1-6 و 4- 6 شکست داد و جام قهرمانی این تورنمنت معتبر جهان را بالای سر برد.

ماریون بارتولی با این پیروزی خاطره تلخ شکست خود را فینال ویمبلدون 2007 در برابر ونوس ویلیامز تنیسور آمریکایی به فراموشی سپرد.

بارتولی سومین تنیسور فرانسوی است که از سال 1968 تاکنون توانسته است فاتح گرند اسلم ویمبلدون یکی از چهار گرند اسلم فصل تنیس حرفه ای جهان شود. پیش از او ماری پیرس و آملی مورسمو موفق به فتح این گرند اسلم شده بودند.

سابین لیسیکی نخستین تنیسور آلمانی است که پس از اشتفی گراف چهره افسانه ای تنیس آلمان در سال 1999 توانست به فینال ویمبلدون راه یابد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها