گفتگو با تروریست آدم خوار

تلویزیون بی بی سی با تروریست آدم خوار که سینه سرباز سوری را درید و قلبش را خورد گفتگو کرد، ابوصقار هدف از این اقدام وحشیانه را ترساندن سربازان سوری یاد کرده است.
کد خبر: ۵۷۶۸۸۶
گفتگو با تروریست آدم خوار

تلویزیون بی بی سی در گزارش خود گفت: جنگ سوریه به شدت خشن است، یکی از شورشی ها که زودتر از بقیه سلاح به دست گرفت شهرت وحشتناکی پیدا کرده است، ابوصقار را شورشی آدم خوار می دانند بی راه هم نمی گویند اینجا روی جنازه یک سرباز دشمن ایستاده و بدنش را می شکافد  دل و جگرش را می خورد، بعد از گاز زدنش فیلم می گیرند.

ابوصقار می‌گوید: بایستی این کار را می کردم ما باید دشمن را بترسانیم و تحقیر کنیم همانطور که آنها با ما رفتار می کنند آنها حالا دیگر جرات نمی کنند جایی باشند که ابوصقار هست.

وی می گوید:اگر به ما کمک نکنند و با ایجاد منطقه پرواز ممنوع و ارسال سلاح های سنگین از ما حمایت نکنند کارهای بدتری هم خواهیم کرد کجایش را دیدید.

بی بی سی می افزاید: این حرف او را چه طور می توان تفسیر کنیم بگوییم مردی است که از اول مشکل روانی داشته است، اما شاید واکنش ها به رفتار او جالب تر باشد آن موقع  قطارانش برایش هورا کشیدند اما حالا هم رزمان همراهش از آنچه او انجام داد شرمنده اند.

 یک سوال جالب چرا او را دستگیر نکردند؟ فرمانده ارتش آزاد سوریه می گوید: آنچه را که ابوصقار انجام داد محکوم می کند اما ما یک ارتش انقلابی هستیم نه یک ارتش منظم، اگر ارتش منظمی می بودیم او را اخراج می کردیم.

عملکرد اقتصادی دولت  و انتقادات روحانی

رادیو  فردا با تحلیل عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد به انتقادات روحانی از وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: صحبت های حسن روحانی‌ در قم درباره مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی در واقع پاسخ غیرمستقیمی است به گفته های تلویزیونی چهارشنبه شب محمود احمدی نژاد که کارنامه خیلی درخشانی ارائه داد از دستاوردهایش در عرصه های گوناگون از جمله هدفمند کردن یارانه ها و رشد بالای صنعتی و علمی و عدالت اجتماعی و ذخایر ارزی و غیره و غیره.

این رادیو افزود: حسن روحانی‌ در ملاقات با مراجع قم گفت اکثر کارخانه ها تعطیل و نیمه تعطیل هستند، وضعیت کشاورزی نابسامان است کشور مجبور هفت میلیون تن گندم وارد بکند، لشکر سه و نیم میلیونی بیکاران می تواند به پنج میلیون نفر برسد و اینکه مشکلات امروز به گفته آقای حسن روحانی‌ از زمان جنگ همه بیشتر است آنچه که آقای روحانی روز پنجشنبه در قم گفت دستکم طی دو سال گذشته از طرف شماری از صاحب نظران اقتصادی بارها و بارها تکرار شده است.

مخملباف سر از اسرائیل درآورد

جشنواره فیلم اورشلیم که از روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر شروع به کار کرده، جدیدترین فیلم محسن مخلباف با عنوان «باغبان» را که درباره باغبانی در باغ بهاییان در حیفاست، اکران می‌کند.

هاآرتص نوشت: مخملباف که در جریان فتنه ۸۸ به عنوان یکی از حامیان جریان فتنه مقابل مردم قرار‌گرفت به مدت دو هفته به عنوان میهمان افتخاری جشنواره فیلم اورشلیم در اسراییل حضور خواهد داشت.

روزنامه هاآرتص از مخملباف به عنوان یکی از جدی ترین منتقدان دولت ایران در سال های اخیر یاد کرده که بیش از ۲۰ فیلم در کارنامه دارد.

جاسوسی  دولتی در آمریکا

کارشناس آمریکایی جاسوسی دولتی در آمریکا را گسترده خواند که قدمت بسیار زیادی دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ وین مدسن از ماموران سابق سازمان امنیت ملی آمریکا در گفتگو با این شبکه از ایالت فلوریدا گفت: افشاگری ادوارد اسنودن درباره جاسوسی های آمریکا از شهروندان این کشور و کشورهای دیگر بسیار مهم است. سازمان امنیت ملی آمریکا جاسوسی هایی انجام می دهد که بسیار گسترده است.

این مسئله تازگی ندارد. آمریکا از سالها قبل درگیر این جاسوسی ها بوده است. حتی متحدان آمریکا در میان کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از این جاسوسی ها در امان نبوده اند و به شدت به اقدامات سازمان امنیت ملی آمریکا واکنش نشان داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها