تیم ملی والیبال ایران با ارایه یک بازی جسورانه و قدرتمند دیگر ، تیم کوبا را در لیگ جهانی با شکست روبرو ساخت .
کد خبر: ۵۷۶۷۹۷
ایران کوبا را در هاوانا شکست داد

تیم ملی والیبال ایران با ارایه یک بازی جسورانه و قدرتمند دیگر ، تیم کوبا را در لیگ جهانی با شکست روبرو ساخت تا این تیم که در کارنامه اش قهرمانی این رقابت ها نیز دیده می شود ، بر شایستگی های والیبال نوظهور ایران مهر تایید بزند .


به گزارش جام جم ورزشی در این دیدار تیم ملی والیبال ایران که به دلیل مسافرت های طولانی ، قدرت بازیکنانش را در ست های اول و دوم تحلیل رفته می دید ، پس از آنکه دو ست اول و دوم را

با نتایج 26 بر 24 و 25 بر 9

بر روی اشتباه های فردی بازیکنان در زدن سرویس و رساندن توپ اول به سعید معروف پاسور از دست داد ؛ در ست های سوم و چهارم بدون اشتباه و با تمرکز بالا بازی کرد تا ولاسکو با دستورات تاکتیکی خود ، ما را در هاوانا به بازی بر گرداند . برتری 25-19 و 25 و 22 در این دو ست حاکی از بازی خوب و حساب شده تیم ایران داشت تا کار به ست تعیین کننده پنجم کشیده شود .
کوبایی ها که در بازی قبلی خود روسیه را شکست داده بودند تا با اعتماد به نفس بیشتری در مقابل ایران قرار گیرند ، هیچ فکر نمی کردند که در برابر عزم و اراده بازیکنان ایران زمین گیر شوند .

در این ست دو تیم شانه به شانه هم در امتیاز گیری پیش رفتند ، اما در نهایت این تیم سرافراز کشورمان بود که با برتری 16 -14 در این ست ، به پیروزی شیرین دیگری رسید تا با گرفتن دو امتیاز دیگر در لیگ جهانی ارزش های بالای خود را ثابت کند.

در حال حاضر تیم روسیه با 18 امتیاز در صدر گروه قرار دارد ، ایتالیا با 17 امتیاز دوم است ، صربستان و آلمان با 12 امتیاز سوم و چهارم هستند و ایران با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
۰
۰
ای جووووونم بچه ها;)))
كوروش نادری خوزستان ایذه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
۰
۰
درود بر قد و قامتتان_درود بر غیرتتون_آره اینه غیرت ایرونی بودن_ایران یعنی غیرت و مردانگی-ایول بر غیرتتون كه در شهر هاوانا كوبا از غیرت خود جانانه دفاع كردین و به همه دنیا نشون دادید ایرانی یعنی غیرت و حاضر هستند جونشونو بخاطر كشورشون فدا بكنن_ایول بچه ها
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
۰
۰
دمتون گرم خیلی خوش حالمون كردید
میترا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
۰
۰
خسته نباشید دلاوران
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها