وزیر نیرو با اعلام آغاز یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور گفت: افزایش بهره وری در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان از اهداف این طرح است.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۷
ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی آغاز شد

مجید نامجو افزایش بهره وری در ارائه خدمات به مشترکان، یکپارچه شدن برنامه ریزی منابع آب در شرکت های آب و فاضلاب استانی، کاهش پست های سازمانی مدیریتی، کاهش هزینه های مطالعه و اجرای طرح‌ها و افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقای کیفیت خدمات را ازجمله ویژگی های اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اعلام کرد.

وزیر نیرو اظهار کرد: پس از 3 سال مطالعه‌های کارشناسی و بررسی دقیق ابعاد طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در نخستین گام اجرایی نسبت به یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قم اقدام شد.

نامجو با اشاره به دستاوردهای مورد انتظار از یکپارچه سازی و انطباق آن با سیاست‌های اصل 44 و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم، از تمام معاونت‌ها به ویژه معاونت‌های آب و آبفا و برنامه ریزی و امور اقتصادی خواست که اهتمام جدی تری در راستای تسهیل اجرای این طرح بزرگ داشته باشند.

همچنین معاونت منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گزارشی از فرآیندهای مطالعاتی و اقدامات صورت گرفته و سایر امور در دست انجام طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ارائه کرد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
راست میگه:كار خوبی كردید از بی عدالتی در شركتهای آب و فاضلاب روستایی خسته شدیم
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
روستائیان در حاشیه می مانند.
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
به هر حال امیدواریم كه این اقدام به نفع مردم و كاركنان باشد، سه سال كار كارشناسی شده ، حتما بدون نقص خواهد بود... ولی در اواخر كار دولت قدری شتابزده بود.
رهنما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۰
با وضع كنونی و اوضاع بی سرو سامان مالی وزارت نیرو اقدام هر نوع ادغام 100% به زیان دولت و مردم خواهد بود نتایج تحقیقات نشانگر آن است كه این اقدام در وضع بد مالی و تحریمها و بخاطر گریز از هزینه ها با شكست مواجهه خواهد شد- در ادغام( وزارت خانه های كشاورزی و جهاد سازندگی=جهاد كشاورزی) دولت با مشكلات امروزی مواجه نبود- امید است با درایت و مطالعات دقیق دوباره در هر گونه اقدامی كه موجبات گرفتاری و سنگینی باربه دوش ملت و دولت خواهد شد دقت شود. و امید است با روی كار آمدن دكتر چیت چیان این امرمهم تحقق یابد.

نیازمندی ها