مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران:

کرایه تاکسی تا پایان سال گران نمی‌شود

فرماندار تهران با اشاره به اینکه افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی تخلف است گفت: در هفته آینده جلسه‌ای با اعضای شورای شهر برگزار می‌شود و مطمئناً جلوی افزایش‌های غیر معقول را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۷۶۲۱۷
افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تخلف است

عیسی‌فرهادی در جمع خبرنگاران درباره افزایش 30درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهارداشت: ما افزایش فعلی قیمت‌های کرایه‌حمل و نقل عمومی را کارشناسی نمی‌دانیم و این موضوع باید مجدداً مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تذکراتی نیز درخصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی به شورای شهر داده‌ایم، گفت: شورای شهر باید درخصوص افزایش کرایه‌ها بررسی مجددی را انجام دهند و بیش از افزایش فعلی کرایه حمل و نقل نیز نباید تخلفی صورت بگیرد.

فرماندار تهران افزود: گرچه افزایش فعلی کرایه‌های حمل و نقل تخلف است ولی شورای شهر، تاکسی‌رانی و شهرداری باید نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا کرایه‌ها بیش از این افزایش نیابد.

فرماندار تهران تاکید کرد: در هفته آینده جلسه‌ای با اعضای شورای شهر درخصوص کرایه‌های حمل و نقل عمومی برگزار می‌شود و مطمئناً جلوی افزایش غیرمعقول کرایه‌ها را می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تخلف رانندگان و افزایش 30 درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی در جلسه آتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها