سرمربی تیم ملی والیبال گفت: نباید در باد این پیروزی‌ها بمانیم. باید سعی کنیم تمام ذهن خود را متمرکز دیدار برابر کوبا و ارائه بهترین بازی کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۸۹۳
ولاسکو: نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابیم


به گزارش سایت جام جم ورزشی  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در مورد دیدار تیم ملی والیبال برابر کوبا در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی اظهارداشت: کوبا تیم جوانی دارد. مثل ما روز به روز در حال پیشرفت است. این در دو بازی برابر روسیه بسیار خوب ظاهر شد.

وی با تاکید بر اینکه بازی مقابل صربستان و ایتالیا دیگر تمام شده، افزود: دیگر نباید به این بازی‌ها توجه کنیم. این که در باد این پیروزی بمانیم اشتباه بزرگی است. بازیکنان و مردم باید برای هر تیم حساب خاص خودش را باز کنند. نباید توقع را بالا ببریم و بعد نتوانیم پاسخگوی آن باشیم. باید سعی کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم و تمام ذهن خود را متمرکزبازی کنیم. نباید در باد این پیروزی‌ها بمانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم چون ایتالیا کوبا را شکست داده و ما هم مقابل ایتالیا پیروز شده‌ایم، پس می‌توانیم کوبا را ببریم. این اصلا صحیح نیست. بازی مقابل کوبا برای‌مان خیلی سخت خواهد بود. شاید بیشتر از هر زمان دیگری؛ ما باید بازی خودمان را کنیم و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها