بازگشت تیم ملی به کشور با پرواز اختصاصی؛

داورزنی: تا آخرین نفس می جنگیم

محمدرضا داورزنی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های هیات دولت تیم ملی پس از دیدار با کوبا با یک پرواز اختصاصی به ایران بازمی‌گردد.
کد خبر: ۵۷۵۴۹۵
داورزنی: تا آخرین نفس می جنگیم


رییس فدراسیون والیبال پس از بازی دوم ایران مقابل ایتالیا در این رابطه اظهار کرد: امروز از طریق وزارت ورزش و هیات دولت پیگیر موضوع بازگشت مستقیم تیم ملی از کوبا به ایران بودیم. خوشبختانه دوستان در نهاد ریاست جمهوری و مجموعه هیات دولت کار را دنبال کردند و مقرر شد تا تیم ملی با یک پرواز اختصاصی به تهران بازگردد.

وی افزود: به دلیل حساسیت‌های مسابقه‌های لیگ جهانی، تیم ما برای این که به بازی با آلمان برسد، نیاز به استراحت بیشتر در تهران دارد. این در خواست ما به این دلیل بود که بتوانیم تیم ملی را زودتر به کشور بازگردانیم تا این امر محقق شود.

داورزنی با اشاره به دیدار دوم تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا تصریح کرد: جا دارد عملکرد موفق تیم ملی کشورمان را به همه اعضای خانواده والیبال و مردم بزرگ ایران تبریک بگویم. در بازی دوم هرچند ما شکست خوردیم ولی به اعتقاد من بازیکنان ما کار ارزشمندی را انجام دادند و امیدوارم در ادامه این مسیر بتوانیم باز هم تا آخر جنگنده ظاهر شویم.

رییس فدراسیون والیبال در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه وزارت ورزش به خاطر حمایت‌هایی که تاکنون از ما انجام داده، سپاسگزاریم. در اینجا جا دارد از تمامی مربیانی که این بازیکنان ارزشمند را به جامعه والیبال معرفی کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم. مطمئنا این موفقیت‌ها ماحصل یک کار گروهی است که امیدوارم با غیرت مثال زدنی بازیکنان باز هم ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها