زندگی جدید ریچارد نوریس پس از پیوند صورت

ریچارد نوریس مرد آمریکایی که در سال 1997 بر اثر یک سانحه غیر عمدی شلیک تفنگ چهره اش کاملا از شکل افتاده بود پس از پرهزینه ترین جراحی پیوند صورت در سال 2012 و بهبودی از انزوا خارج شد.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۶
زندگی جدید ریچارد نوریس پس از پیوند صورت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، ریچارد نوریس که به طور معجزه آسایی پس از اصابت گلوله تفنگ به صورتش زنده مانده بود مدت 15 سال را به دلیل چهره از شکل افتاده اش در انزوا سپری کرد.

او اکنون 38 سال دارد. سال گذشته در یک عمل جراحی او یک چانه جدید، دندان های تازه ، بینی و در نهایت کل اعضای صورت را دریافت کرد. صورتی که به چهره ریچارد پیوند شد متعلق به یک تفنگدار دریایی آمریکایی بود که در جریان تصادف با یک وانت کشته شده بود.

پدر تفنگدار مقتول می گوید: حتی به رغم فاجعه مرگ پسرم ، خداوند کمک کرد تا معجزه ای رخ دهد. من و همسرم امروز با دیدن چهره ریچارد احساس می کنیم که فرزندمان زنده است.  

جهره جدید ریچارد آمیزه ای از چهره اولیه اش قبل از سانحه تفنگ و چهره تفنگدار مقتول است.

پیوند صورت ریچارد که دوباره به او یک زندگی عادی را ارزانی داشته است با کمک مالی ارتش آمریکا امکان پذیر شد. ارتش آمریکا که مایل است راه حلی را برای کمک به سربازانش که در جریان نبرد مجروح می شوند ، بیابد تمام هزینه این عمل پیوند صورت را پرداخت.

تصویر تلفیقی خبر چهره ریچارد را در مراحل مختلف نشان می دهد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها