جعل مدارک برای پرداخت نکردن مالیات 2 میلیارد ریالی

متهمی که با جعل گواهینامه ثبت نام در نظام مالیاتی استان کرمانشاه قصد فرار مالیاتی به ارزش دو میلیارد و 203 میلیون و 26 هزار ریال را داشت با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۴
جعل مدارک برای پرداخت نکردن مالیات 2 میلیارد ریالی

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اعلام خبری از اداره کل امور مالیاتی استان به پلیس آگاهی مبنی بر جعل گواهینامه ثبت نام در نظام مالیاتی جهت فرار مالیاتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی اداره آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و استعلام از اداره کل امور مالیاتی استان و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات قانونی جعلی بودن گواهینامه مالیاتی برای پلیس محرز گردید.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم که مدیر عامل یک شرکت در کرمانشاه بود به پلیس آگاهی دلالت و تحقیقات پلیس از وی آغاز شد.

سردار کشوری با اشاره به اقرار متهم به جعل برای فرار از مالیات، اظهارداشت: متهم مبلغ دو میلیارد و 203 میلیون و 26 هزار ریال بابت مالیات بر ارزش افزوده به اداره کل امور مالیاتی استان بدهکار بوده که با ارائه اسناد و مدارک جعلی قصد عدم پرداخت آن را داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده، به همراه نماینده حقوقی اداره کل امور مالیاتی استان به مرجع قضایی منتقل و تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها