در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر؛

۱۴۰ هزار مسکن مهر آماده افتتاح است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر آماده افتتاح است گفت:از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهری که سهم شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر است ۸۰۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۵۷۵۱۵۱
۱۴۰ هزار مسکن مهر  آماده افتتاح است

احمد اصغری مهرآبادی افزود: از مجموع دو میلیون و 134 هزار واحد مسکن مهر که در نقاط شهری ساخته می‌شود، یک میلیون و 200 هزار واحد سهم سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد نیز ساخت بالغ بر 800 هزار واحد به اتمام رسیده است که حدود 700 هزار آن افتتاح شده یا در مرحله افتتاح قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که افتتاح چه تعداد از واحدهای مسکونی به دولت یازدهم خواهد رسید گفت: ساخت حدود 300 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به اتمام می‌رسد و طبق برنامه‌ریزی ما برای افتتاح این تعداد از واحدهای مسکونی تا اواخر سال‌جاری است.

وی با ارائه جزئیات ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، ادامه  داد: به طور دقیق تاکنون 560 هزار واحد افتتاح شده و 140 هزار واحد نیز آماده افتتاح است، امیدوارم تا پایان دولت دهم فرصت بهره‌برداری از این تعداد مسکن مهر را داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که 400 هزار واحد بقیه در چه مرحله‌ای قرار دارند، گفت: 50 هزار واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد و 350 هزار واحد دیگر در مرحله اسکلت یا سفت‌کاری هستند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها