زورگیری زن و شوهر به بهانه حمل مسافر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری زوج سارق که به بهانه جابه‌جایی مسافر از شهروندان سرقت می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۰۶۴

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالله هداوند در این باره گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اسلامشهر مبنی بر زورگیری توسط راننده و زنی جوان، ماموران کلانتری 11 مرکزی به محل اعزام شدند.وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با راهنمایی مالباخته، مشخصات سارقان را به دست آورده و به واحدهای گشتی اعلام کردند تا متهمان دستگیر شوند.

هداوند تصریح کرد: ماموران سرانجام در تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای، خودروی متهمان را متوقف و هر دو سرنشین آن را دستگیر کردند.به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی اسلامشهر، در بازرسی‌ از متهمان که «بهرام» و «سمانه» نام داشتند، دو قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن‌همراه کشف شد.

وی افزود: متهمان با اعتراف به سرقت گفتند، در پوشش جابه‌جایی مسافر، طعمه‌های خود را اغلب از بین زنان انتخاب و از آنان زورگیری می‌کردند.

بهرام ـ مرد متهم ـ اعتراف کرد: همسرم به بهانه این که صندلی عقب را سه نفر حساب کرده، مسافران را مجبور به نشستن در صندلی جلو کرده و در فرصتی مناسب آنها را با چاقو تهدید می‌کرد و خودم نیز به مسافران حمله‌ور شده و طلا و جواهرات، وجه‌نقد و تلفن‌همراه آنها را سرقت می‌کردیم.

هداوند خاطرنشان کرد: متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها