بازیگر نقش «فرخ» سریال کلاه پهلوی:

بدون پول و پارتی نقش اول شدم

جاری شدن سیل در شهر سامان

همزمان با پخش قسمت جدیدی از سریال «کلاه پهلوی»، گروه سازنده سریال در حال تدارک فیلمبرداری بخش‌های جدید‌ است و بزودی صحنه راه افتادن سیل در شهر سامان در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۲۶۸۴

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، قسمت 35 از سریال «کلاه پهلوی» که قرار بود جمعه، بیست و چهارم خرداد پخش شود، این هفته به نمایش درمی‌آید.

قسمت 35 سریال کلاه پهلوی هفته گذشته به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به نمایش درنیامد و این قسمت، جمعه این هفته سی و یکم تیر نمایش داده خواهد شد. در این قسمت مخاطبان با رویدادها و اتفاقات گوناگونی مواجه می‌شوند. در پی برگزاری تعزیه در شهر سامان و دستگیری محمدعلی و سیداکبر، «آقای احسان» قاضی متدین شهر نیز از سوی دولت مرکزی عزل می‌شود و قاضی جوانی به سامان فرستاده می‌شود. او با صدور حکمی، برگزارکنندگان تعزیه را به تهران می‌فرستد تا در آنجا محاکمه شوند. «ژان» هم که برای معامله عتیقه به سامان آمده، گرفتار توطئه کریم شده و از سوی پلیس سیاسی دستگیر می‌شود. آزادی او ماجراهایی را به وجود می‌آورد. از دیگر رویدادهای این قسمت می‌توان به فشار فرمانداری بر میرزارضا و همسرش برای پذیرش فرمان کشف حجاب و حضور در جشن فرمانداری اشاره کرد که با واکنش میرزارضا همراه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها