رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بکارگیری 40 هزار مأمور راهور در طرح تابستانی، گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته حجم سفرها در تابستان سال جاری 15 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۲
بکارگیری 40 هزار مامور راهور در طرح تابستانی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار اسکندر مومنی در حاشیه اجرای مرحله اول طرح تابستانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در تحقق حماسه سیاسی و آرزوی موفقیت برای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، گفت: پس از اجرای طرح نوروزی آمادگی های لازم برای آغاز طرح تابستانی انجام شد، البته این طرح در برخی از استان های کشور زودتر به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به دو مرحله ای بودن این طرح، افزود: مرحله اول این طرح از فردا (چهارشنبه 29 خرداد)، تا ابتدای ماه رمضان و مرحله دوم آن سه روز مانده به پایان ماه رمضان تا 31 شهریور ماه 92 همزمان با اجرای طرح بازگشایی مدارس، با اجرا در می آید.

سردار مومنی افزود: در طرح تابستانی امسال، 40 هزار مأمور پلیس راهور در قالب 10 هزار تیم گشتی با پشتیبانی 30 فروند بالگرد اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح انجام شده، به نحوی که بسیاری از دستگاه های دخیل در امر ترافیک مانند سازمان ترافیک، اورژانس، شهرداری و امداد و نجات پای کار آمدند و آماده همکاری در اجرای طرح هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش 10 تا 15 درصدی سفرها در طرح تابستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سفرها، ظرفیت ها و منابع دستگاه های دخیل نیز 20 درصد افزایش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها