پایان سرقت‌های 2 زندانی فراری

دو زندانی فراری که از دختران جوان سرقت می کردند وقتی پلیس را در تعقیب خود دیدند، در میان جعبه های میوه مخفی شدند.
کد خبر: ۵۷۰۹۸۵
پایان سرقت‌های 2 زندانی فراری

به گزارش مهر، عصر روز 12 خرداد امسال ماموران گشت کلانتری 105 سنایی در جریان سرقت کیف دختر جوانی در خیابان نوروزی قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند دو پسر موتورسوار با تهدید چاقو کیف دختر جوانی را به سرقت برده اند.

بلافاصله طرح مهار در منطقه اجرا شد و ماموران با شناسایی موتورسواران سارق به تعقیب آنها پرداختند. موتورسواران پس از رسیدن به مقابل یک مغازه میوه فروشی به طور ناگهانی ناپدید شدند.

ماموران که احتمال می دادند دزدان در این مغازه مخفی شده باشند به بازرسی مغازه پرداخته و متهمان را در میان جعبه های میوه پیدا کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد، دو پسر سابقه دار به نام های علیرضا و اسلام 27 آذر ماه سال 90 با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و دیگر بازنگشته بودند.

دو تبهکار سپس سرقت های خود را آغاز کرده و با پرسه زدن در محل های خلوت دختران تنها را شناسایی کرده و کیف آنها را به سرقت می بردند. دزدان برای اینکه در دام ماموران گرفتار نشوند پس از چند سرقت تهران را ترک کرده و در شهرهای اطراف تهران مخفی می شدند.

سرگرد احمد ناصری ، رئیس کلانتری سنائی در این باره گفت: متهمان در بازجویی ها به چندین فقره سرقت از زنان اعتراف کردند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها