رئیس قوه قضائیه پس از شرکت در انتخابات گفت: حضور مردم پای صندوق های رأی، بزرگترین سلاح در مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۵۷۰۸۳۶
آملی لاریجانی:حضور مردم، بزرگترین سلاح مقابل دشمنان است

آیت الله آملی لاریجانی در جمع خبرنگاران افزود: امروز مردم بصیر ما حماسه بزرگ دیگری را می آفرینند.

وی با بیان اینکه مطمئنیم تک تک آراء مردم در به ثمر رسیدن این حماسه بزرگ مؤثر است، گفت: امروز شرایط کشور، شرایط بسیار خاصی است و این را دوست و دشمن می‌دانند و مردم بصیر ما به این موضوع توجه دارند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و این نظام مقدس، تلاش بسیاری کرده اند که مردم را از حضور در پای صندوق های رأی ناامید کنند؛ اما مطمئن هستیم که بصیرت مردم آنان را پای صندوق های رأی خواهد آورد و کسی را که تشخیص می دهند برای اداره کشور اصلح است به ریاست جمهوری خواهند رساند.

رئیس قوه قضائیه حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی را علامت استقلال و پایمردی مردم دانست و افزود: این حضور دلیل روشنی بر رد تقاضاهای ناصحیح دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای مأیوس کردن مردم، اظهارداشت: دشمنان نتوانستند مردم را مایوس کنند و ما مطمئنیم اگر بخواهیم بزرگترین سلاح را مقابل دشمنان به کار ببندیم، همین سلاح حضور پای صندوق های رأی است.

رئیس قوه قضائیه  افزود: به این وسیله به دنیا اعلام می کنیم که ما ملت مستقلی هستیم و پای اهداف و آرمانهای خود ایستاده ایم و به هیچ قیمتی از اهداف والای انقلاب و ارزشهای بزرگ الهی انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: این بزرگترین سلاحی است که ما در مقابل کشورهای غربی خواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم با بصیرت حضور گسترده خود را بار دیگر در این حماسه بزرگ نشان دهند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه ما به نتیجه این عمل مطمئنیم، گفت: تاکنون ملت بصیر، فرزانه و آگاه ما در پیچ های تاریخی متعدد، این کشور را با سلامت عبور داده اند و انشاء الله در این پیچ بزرگ تاریخی نیز ملت تصمیم بزرگی خواهد گرفت و حماسه بزرگ دیگری را خواهد آفرید.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها