حماسه سیاسی

حضور پیرمرد 93 ساله در صف رأی دهندگان

عطاالله اعتصامی 93 ساله به عنوان یکی از کهنسال ترین کسانی که امروز رأی خود را در صندوق ریخت، گفت: وظیفه شرعی خود دانستم که رای خود را در صندوق بریزم.
کد خبر: ۵۷۰۸۲۳
حضور پیرمرد 93 ساله در صف رأی دهندگان

در حالی که کمتر از 2 ساعت از زمان آغاز انتخابات و خلق حماسه سیاسی گذشته است مردم با شور و شوق فراوان در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند تا در خلق حماسه سیاسی مشارکت کنند.

برخی از همشهریانی که در شعب اخذ رأی حضور دارند با خبرنگار ما به گفت‌وگو پرداختند.

یک شهروند 93 سال سن دارد و اینگونه می‌گوید؛ وقتی من پیرمردی با این حال به سمت صندوق رأی می آیم یعنی که می خواهم جوانان تشویق شوند و مشارکت بیشتری داشته باشند.

پیرمرد 93 ساله اظهارداشت: دارای سه فرزند هستم که همگی دکتر و مهندس هستند.

اعتصامی گفت: انتخاب من از طریق سخنرانی‌ها، مناظره‌ها و گفت وگوها بود البته در نهایت خودم تشخیص می‌دهم که به چه کسی رأی بدهم.

به قانون احترام می گذارم

یک رأی اولی به نام «ریحانه» که خود را دانشجوی سال اول حقوق دانشگاه آزاد معرفی کرد، گفت: برای خلق حماسه سیاسی تلاش کردم هر چه سریعتر رأی خود را اعلام کنم.

وی در باره اینکه چگونه به نتیجه برای انتخاب فرد مورد نظرش رسیده، اظهارداشت: سعی کردم با حضور در همایش ها و پیگیری مناظره‌ها فرد مورد نظرم را انتخاب کنم البته فرد مورد نظرم را چند روز پیش انتخاب کردم.

وی در مورد اینکه بعد از اعلام نتایج آرا چه واکنشی خواهد داشت، گفت: به قانون احترام می گذارم شاید برخی با من موافق نباشند اما رأی اکثریت مورد احترام است.

این رای اولی همچنین در مورد انتظارش از ریئس جمهور آینده گفت: امیدوارم اوضاع نابسامان را بهبود ببخشد و راه حل مفیدی برای قشر جوان داشته باشد.

تلاش می کنم پاسدار خون شهدا باشم

یک خانم 78 ساله که در ساعات ابتدایی امروز با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق ریخت، گفت: من تلاش می کنم پاسدار خون شهدا باشم.

وی در باره اینکه چگونه کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده، اظهارداشت: تقوا و پیروی از خط ولایت معیارهایی بود که به آن تکیه داشتم.امیدوارم رئیس جمهور آینده حل مشکل جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وجود سرپرست خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است

پیرمرد 76 ساله‌ای که خود را چرمساز و دارای مشغله زیادی معرفی کرد، گفت: من برای این رأی می‌دهم که کشور باید دارای سرپرستی جهت اداره اموراتش باشد.

وی افزود: اگر خانواده سرپرست نداشته باشد معلوم نیست که به کجا می رود بنابراین وجود سرپرست خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: من از یک هفته پیش کاندیدای مورد نظرم را انتخاب کرده ام.

امیری - خبرنگار جام جم آنلاین
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها