3 مناظره تلویزیونی و یک ارزیابی

در پی برگزاری سه مناظره زنده برای هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد مناظره سوم بیشترین مخاطب را داشته و بسیاری از واجدین شرایط شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که تا پیش از برگزاری مناظره سیاسی گزینه مورد نظر خود را انتخاب نکرده بودند در پایان این برنامه گزینه نهایی خود را مشخص کردند.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۶
3 مناظره تلویزیونی و یک ارزیابی

به گزارش فارس، همچنین اخیراً بنرهایی با شعار زنده باد بهار در سطح شهر نصب شده که بر روی این بنرها بدون ذکرنام فرد یا گروه خاصی به انتخابات شورای شهر تهران اشاره شده است این درحالیست که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در شعارهای تبلیغاتی خود به نوعی درحال القای زمستانی بودن کشور و نوید بهار را می‌دهد.

نظر ضد انقلاب درباره انتخابات یازدهم

با نزدیک شدن به انتخابات، گروه‌های ضد انقلاب و فعالان خارج از کشور به بیان تحلیل‌ها و نظرات خود در رابطه با انتخابات و برنامه اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو پرداختند.

به گزارش مشرق؛ سایت روزآنلاین اقدام اصلاح طلبان و هاشمی در عدم اعتراض و رضایت دادن به رد صلاحیت شدن هاشمی را اشتباهی استراتژیک خواند و عارف و روحانی را جایگزین مناسبی برای هاشمی ندانست.

 رادیو فردا نیز به بررسی برنامه اصلاح طلبان مخالف حکومت در انتخابات آتی ریاست جمهوری پرداخت و با بیان وضعیت جمهوری اسلامی و وضعیت مخالفان نوشت تعدد گروه های مخالف جمهوری اسلامی و نداشتن برنامه واحد شکاف موجود بین مخالفان را عمیق تر کرده است و به همین دلیل مخالفان ظرفیت و توان ایجاد نارضایتی عمومی و سوار شدن بر موج نارضایتی را ندارند.

تلاش برای مصادره انتخابات

رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در هفته گذشته پیام‌هایی را از درون کشور دریافتند که باعث شد رویکرد دیگری را نیز در روزهای نزدیک به انتخابات اتخاذ کنند.

به گزارش جهان، رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در هفته گذشته پیام‌هایی را از درون کشور دریافتند که باعث شد رویکرد دیگری را نیز در روزهای نزدیک به انتخابات اتخاذ کنند:

این رسانه‌ها تا کنون تلاش بسیاری داشتند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند؛ برای رسیدن به این هدف مدام بر طبل بی اعتمادی مردم به نظام کوبیدند تا در صورت عدم حضور مردم بر صحت تحلیل خود تکیه کنند؛ اما این رویکرد جواب نداد.

این رسانه ها سپس تلاش کردند تا مردمی را که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند، تشویق به عدم حضور کنند؛ القاء شبهاتی مانند تقلب و مهندسی انتخابات، در این راستا بود؛ اما باز هم مردم به این رویکرد بی توجه بودند.

تحلیل مضحک بی.بی.سی؛ این رسانه که دریافته است حضور مردم در انتخابات همه تحلیل های پیشین آنان را نقش برآب خواهد کرد، در رویکردی مضحک تحلیل کرده اند که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا به نظام " نه " بگویند!

بازی قطر وعربستان با امنیت ملی ایران

وقتی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان، وزارت اطلاعات از دستگیری شبکه‌ای اخلال‌گر و مرتبط با برخی کشورهای منطقه خبر داد، یک پایگاه خبری فرانسوی به‌نام «برابری و آشتی» ضمن تایید این خبر، شبکه مزبور را به عربستان سعودی و قطر نسبت داد.

به گزارش فارس، این پایگاه خبری در گزارش خود تصریح کرد: «سازمان اطلاعات یکی از کشورهای عربی با رئیس این شبکه از چند سال پیش برای زیان وارد کردن به منافع ایران قرارداد بسته بود و عجیب نیست این کشور که کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی از آن حمایت می‌کنند تا چنین اقداماتی علیه ایران انجام دهد.»

در تشریح این واقعیت، پایگاه مزبور اضافه می‌کند: «قطر نقش بزرگی در ویرانی منطقه از چند سال پیش ایفا می‌کند و نظام ایران توطئه‌های آمریکا، بریتانیا و همچنین قطر را در صدر توجهات خود قرار می‌دهد.»

اینکه قطر علیه ایران اقدام می‌کند امری واضح است اما اینکه تا این حد در خصومت با ایران پیش رفته باشد، تعجب‌برانگیز است. سوال اساسی اینجاست که کدام انگیزه باعث می‌شود قطر تا به این اندازه با ایران خصومت ورزد؟

طبعا قطر کوچک‌تر از آن است که در هنگام مقتضی، توان تحمل حتی یک سیلی ایرانیان را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرامرز حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
۰
۰
مناظره سوم تاكید بر این نكته داشت كه مشكل كشور سیاسی است نه اقتصادی!!! یعنی تا سیاست درست نشود نه اقتصاد نه فرهنگ ونه.... درست نخواهد شد!!

نیازمندی ها