سارق حرفه‌ای که به بهانه پرسیدن آدرس از زنان گردنبند قاپی می‌کرد، پس از دستگیری به 120 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۶۹۳۶۴

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ساعت 4 بعد از ظهر روز سیزدهم خرداد امسال ماموران گشت کلانتری 111 هفت‌چنار هنگام گشتزنی در خیابان کمیل به راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکوک شده و رفتار او را زیرنظر گرفتند.

مرد موتورسوار با مشاهده ماموران، شیء مشکوکی را میان شمشادهای کنار خیابان مخفی کرد که در این هنگام ماموران وی را دستگیر و در بازرسی از میان شمشادها نیز یک زنجیر طلا کشف کردند. متهم بیست و پنج ساله به نام فرشید اعتراف کرد دقایقی قبل این زنجیر را از زن سالمندی سرقت کرده است. با انتقال متهم به کلانتری، وی در بازجویی اولیه به ده‌ها فقره گردنبند قاپی از زنان در خیابان‌های کمیل و رودکی اعتراف و عنوان کرد گردنبندهای سرقتی را به یک طلافروش در شهر ری فروخته است.

همچنین فرشید مدعی شد در برخی سرقت‌ها یکی از دوستانش نیز با او همراه می‌شده است. در ادامه تحقیقات پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و متهم به 120 فقره گردنبند قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ میرزکی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: متهم به بهانه پرسیدن آدرس از زنان، به صورت حرفه‌ای گردنبندقاپی می‌کرد. از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حر، خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها