رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و و پرورش شهر تهران گفت : مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را هنگام نام نویسی دانش آموزان ندارند.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۳
مدارس دولتی حق دریافت پول هنگام نام نویسی ندارند

حسین مفیدی نیا افزود: والدین دانش آموزان  در صورت مواجهه با هرمشکلی هنگام نام نویسی و دریافت وجه نقد به غیر از هزینه کتاب و بیمه ؛ می توانند با شماره های 88964006 - 88964033 و 66960864  خواستار پیگیری شوند.

دبیر ستاد ثبت نام مدارس شهر تهران در ادامه گفت :‌ این ستاد آماده رسیدگی به درخواستهای مردمی همچنین  اعزام بازرس برای حل مشکلات را دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان در پایه های تحصیلی از پنجم خرداد آغاز شده است ، گفت : نام نویسی دانش آموزان تا پانزدهم تیر ادامه دارد و نام نویسی پایه اول ابتدایی پس از سنجش سلامت ، قطعی خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران گفت : برای نام نویسی در پایه اول ابتدایی ، هیچ اجباری به گذراندن دوره پیش دبستانی نیست و فرصت ثبت نام  برای دانش آموزان پایه های مختلف که موفق به این کار نشده اند ، تا ابتدای مهر باقی است.

مفیدی نیا یادآور شد: مدارس سمپاد ( ویژه تیزهوشان ) ، شاهد و نمونه دولتی تابع دستورالعمل نام نویسی ویژه این مدارس است.( واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها