ادامه اعتراضات در شهرهای ترکیه

معترضین خواستار استعفای اردوغان شدند

در شدیدترین اعتراضات مردم شهرهای مهم ترکیه طی سالهای اخیر که تا ساعات نخستین بامداد امروز ادامه داشت، معترضان خواستار کناره گیری نخست وزیر شدند.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۳
معترضین خواستار استعفای اردوغان شدند

به گزارش مهر به نقل از حریت، اعتراضات سراسری که روز گذشته در شماری از شهرهای ترکیه برگزار شد، تا پاسی از شب ادامه داشت. در شهرهای ازمیر و آنکارا مداخله پلیس موجب به خشونت کشیده شدن اعتراضات شد به طوری که تا ساعات اولیه صبح امروز،معترضان به زد و خورد با پلیس پرداختند.

بر این اساس تظاهرات آنکارا در مقابل دفتر مرکزی حزب حاکم عدالت و توسعه بود و پلیس برای جلوگیری از ورود معترضین به این دفتر مجبور به استفاده از گازاشک آور شد.

این در حالی است که روز گذشته شهر استانبول نیز شاهد تظاهرات مردم در اعتراض به تخریب یک پارک در نزدیکی میدان تقسیم بود و معترضان در تجمع خود خواستار کناره گیری دولت ترکیه شدند.

برخی رسانه ها از شدید بودن درگیری پلیس با معترضان در شب گذشته حکایت دارد به طوری که شبکه المیادین از کشته و مجروح شدن شماری از معترضان در این درگیری ها خبر می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد رضا مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
۰
۰
روزیكه با دعوای زرگری روی كارامد همه از ایشان تعریف میكردند ولی ایشان هم گورباچف تركیه شد و متاسفانه با رویكرد اسلامی در حالیكه نوكر دست و پابسته امریكا و اسراییل هست بویژه وزیر امور خارجه اش، بهرام كه گور میگرفتی ،دیدی كه چگونه گور بهرام گرفت ،درود به مردم تركیه این آگاهانه از شرف دینی در مقابل این عمر و عاص ها مقابله میكنند

نیازمندی ها