ضرغامی:

شوخی است که من مجری مناظره‌ها باشم

رییس سازمان صداوسیما در پاسخ به این پرسش که آیا شخص شما مجری مناظره‌ها هستید؟ اظهار کرد: این یک شوخی است.
کد خبر: ۵۶۷۰۶۲
شوخی است که من مجری مناظره‌ها باشم

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید عزت‌ الله ضرغامی پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: ‌روزهای دهم، پانزدهم و هفدهم مناظره‌ها برگزار خواهد شد و ما درهمین جا از نامزدها می‌خواهیم که خودشان را برای این گفت‌وگوها آماده کنند.

وی افزود: ما به مجری مناظره‌ها اجازه داده‌ایم که سوالات دقیق‌تری از نامزدها بپرسند بنابراین توصیه ما این است که نامزدها آمار و ارقام‌شان را دقیق کنند چرا که ما درباره تمامی مباحث از جمله اشتغال، تورم و مسائل اقتصادی سوالات دقیقی می‌پرسیم و از نقاط ضعف و قدرت مورد نظر قرار خواهد گرفت.

رییس رسانه ملی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مربوط به مناظره بسیار سازنده خواهد بود و سطح آگاهی جوانان را بالا می‌برد و جزء پربیننده‌ترین، جذاب‌ترین و آگاه‌بخش‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

وی درپاسخ به این سوال که استقبال از برنامه‌های تبلیغاتی چطور بوده است، گفت: هر چقدر که جلوتر برویم نظرسنجی‌ها دقیق‌تر خواهد شد.

ضرغامی همچنین اظهار کرد: در جلسه هیات دولت راجع به برنامه‌های نامزدها صحبت شده است و خود آقای احمدی‌نژاد هم این برنامه‌ها را مطلوب ارزیابی کردند و بر این نکته تاکید داشتند که این برنامه‌ها نشان دهنده وجود آزادی در کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها