بیایید ثابت کنید عرق مازندرانی دارم

ناطق نوری:هیچ بوکسوری پای پرواز انتخاب نمی شود

اگر کسی فکر می‌کند که ما هوای بوکسورهای مازندرانی را داریم بیاید به ما ثابت کند و ما هم به او جایزه بدهیم.
کد خبر: ۵۶۶۳۳۴
ناطق نوری:هیچ بوکسوری پای پرواز انتخاب نمی شود

صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون بوکس مبنی بر اینکه انتخابی تیم ملی تا پای پرواز برگزار خواهد شد، انتقاد برخی از بوکسورهای تیم ملی به نحوه برگزاری انتخابی‌ها، بازگشت انوشیروان نوریان به جمع خانواده بوکس و انتخاب وی به عنوان مربی تیم ملی از جمله اتفاقاتی بود که طی چند هفته گذشته در بوکس رخ داد و همین موضوع باعث شد تا دقایقی را با رئیس فدراسیون به گفت‌وگو بپردازیم.

احمد ناطق نوری  اظهار داشت: متاسفانه مسابقات قهرمانی آسیا دو ماه زودتر از زمان اعلام شده قرار است برگزار شود و به همین دلیل ما انتخابی ها را برگزار می‌کنیم تا بوکسورهای تیم ملی از آمادگی بالایی برخودار باشند. امروز دوشنبه با حضور 13 بوکسور مرحله سوم انتخابی‌ها برگزار و ترکیب اصلی تیم ملی مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون بوکس در تکذیب صحبت‌های نائب رئیس فدارسیون مبنی بر اینکه تا پای پرواز انتخابی خواهیم داشت، گفت: اصلا این طور نیست که تا پای پرواز بخواهیم انتخابی برگزار کنیم. صحبت‌هایی که مقصودی مطرح کرده در واقع یک اصطلاح است و انتخابی تا پای پرواز نخواهیم داشت. تنها در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی قرار است هفته آینده مقابل حریفش وارد رینگ شود و به همین دلیل شاید مقصودی منظورش این بوده که تا پای پرواز انتخابی خواهیم داشت. ما فرصت کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا داریم و تمام تلاشمان این است که با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی بوکسورها را آماده نگه داریم و با این تاکتیک‌ها آنها تمریناتشان را جدی پیگیری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که گویا از انوشیروان نوریان کاپیتان اسبق تیم ملی برای کمک به کادر فنی دعوت به همکاری کرده‌اید، گفت: نوریان در بوکس چهره شناخته شده‌ای است و از لحاظ فنی نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. نوریان در حال حاضر دو تیم در مازندران دارد و در سالن اختصاصی تمرینات آنها را پیگیری می‌کند.

ناطق نوری در پاسخ به این سئوال که آیا رفت و آمد‌های نوریان به کشور استرالیا برای فدراسیون مشکل ساز نخواهد بود، گفت: سال 2000 در المپیک سیدنی وی از رئیس سازمان تربیت بدنی وقت و حتی فائقی برای کسب تجربه در کشور استرالیا اجازه گرفت و آنها نیز با درخواست او موافقت کردند. وی در طول این سال‌ها که در کشور استرالیا اقامت داشت تجربیات خوبی را کسب کرده و حتی با تیم آنها در المپیک آتن نیز حضور پیدا کرد.

وی افزود:‌ متاسفانه طی یک سال اخیر برادران او فوت کرد‌ه‌اند و ناچار شد در ایران بماند. ما هم به او پیشنهاد دادیم تا برای کمک به تیم ملی در کنار ملی پوشان به عنوان مربی در اردوها حضور داشته باشد. البته قرار است فعلا تجربیات خود را به ملی پوشان انتقال دهد و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد، اما حتما پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا همکاری با نوریان را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد جلسه‌‌ کمیته انضباطی که روز گذشته در فدراسیون برگزار شد، گفت: تیم پیوند ساپکو سال گذشته بدون اجازه شورای برون مرزی در تورنمنت جاده ابریشم حضور پیدا کرده بودند و به همین دلیل روز گذشته(یک‌شنبه) جلسه کمیته انضباطی با حضور نماینده حراست وزارت ورزش، مسئولان فدارسیون و مسئولان تیم پیوند ساپکو برگزار شد. مسئولان تیم پیوند ساپکو اعلام کردند که از نحوه اعزام تیم به مسابقات اطلاع نداشتند و به همین دلیل با توجه به اینکه عمدی در کار نبوده آنها تعهد دادند که پس از این بدون اجازه شورای برون مرزی به مسابقات اعزام نشوند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این موضوع صحت دارد که رئیس فدارسیون در انتخابی تیم ملی هوای بوکسورهای مازندرانی را دارد اظهار کرد: اگر کسی فکر می‌کند که ما هوای بوکسورهای مازندرانی را داریم بیاید به ما ثابت کند و ما هم به او جایزه بدهیم. همشهریان من همیشه از دست من دلخور هستند و این موضوع اصلا صحت ندارد، من بهترین‌های ایران را می‌خواهم نه بهترین‌های مازندران را، به هر حال تیم ملی برای ما مهمتر از همه چیز است. در حال حاضر در اردوی تیم ملی 4 بوکسور مازندرانی حضور دارند که اصلا کسی در کسب موفقیت‌های آنها دخیل نبوده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها