رئیس پلیس فتا البرز از شناسایی عامل برداشت ۱۴۸ میلیون تومانی از حساب یکی از شهروندان دزفولی خبر داد و گفت: متهم اصلی در کرج شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۶۱۲۵
سارق اینترنتی ۱۴۸ میلیون تومانی دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ نیکنام رئیس پلیس فتا استان البرز اعلام کرد: پیرو شکایت فردی از شهرستان دزفول مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ یک میلیارد و 480 میلیون ریال از حساب وی، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل یا عاملان برداشت آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد وجه طی یک فقره انتقال اینترنتی به حساب خانمی واریز شده است و فرد مورد نظر مبادرت به خرید طلا  از طریق دستگاه پوز چندین طلافروشی واقع در شهر کرج کرده، که در این خصوص تحقیقات لازم انجام و پس از بازبینی دوربین‌های موجود در مراکز خرید معلوم شد که تمامی برداشت‌ها توسط فردی مذکر صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: پس از استعلام‌های صورت گرفته نهایتاً صاحب کارت عابر بانک شناسایی و این خانم ادعا کرد که اطلاعی از این موضوع ندارد و کارت عابر بانک وی در اختیار همسرش است، که با همکاری وی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نیکنام گفت: متهم پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همدستی یکی از دوستانش که اطلاعات حساب شاکی را در اختیار داشت اقدام به برداشت از حساب کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها