متهم حساب بانکی مردم را خالی می کرد

دام سارق اینترنتی برای افراد مسن و بی سواد

رییس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری سارق اینترنتی که طعمه های خود را از بین شهروندان مسن و بی سواد انتخاب می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۴۶۵
دام سارق اینترنتی برای افراد مسن و بی سواد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اصغر باقریان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن شهر گلستان مبنی بر خالی شدن حساب بانکیش، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار پلیس فتا شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات تخصصی و بررسی فضای مجازی جهت تعقیب رد پای سارق در تراکنش های غیر قانونی، در نهایت هویت سارق شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ باقریان گفت: متهم پی از دستگیری طی بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد و همچنین معترف شد با ایستادن در کنار دستگاه های خود پرداز، طعمه های خود را از بین افراد مسن و بی سواد انتخاب کرده و به بهانه کمک به آنها در کنار انجام عملیات بانکی، برای کارت آنها رمز دوم تعیین کرده و سپس از طریق اینترنت اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها می کرده است.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران ضمن اشاره به ارجاع متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست به هیچ عنوان کارت عابر خود را در اختیار دیگران قرار نداده و نسبت به هشدار های انتظامی پلیس که در کنار دستگاه های خودپرداز نصب شده است، توجه لازم را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها