عباس زاده:با دایی بدنبال آرزوهای بزرگتر هستم

گلزن لیگ یک در پرسپولیس

خدا را شکر به یکی از خواسته‌هایم در سال 92 رسیدم اما دوست دارم با دایی به آرزوهای بزرگتری برسم.
کد خبر: ۵۶۶۰۴۸
گلزن لیگ یک در پرسپولیس

محمد عباس‌زاده پس از پیوستن به پرسپولیس اظهار داشت: پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس قراردادی سه ساله را با این تیم بستم. من فصل گذشته 18 گل در لیگ آزادگان به ثمر رساندم.خدا را شکر می‌کنم که این شانس به من رو کرد.

وی افزود: کار سخت و حساسی در پیش داشتم اما باور کنید پوشیدن پیراهن پرسپولیس یکی از آرزوهای من بود که خدا آن را قسمت من کرد.فراموش نمی‌کنم که به چه تیم بزرگی آمدم و مطمئن باشید تازه کار من در فوتبال شروع شده است.

عباس‌زاده ادامه داد: با حضور دایی که خودش مهاجم تمام و کاملی بود کارم سخت تر است اما دوست دارم با دایی کار کنم تا به آرزوهای بزرگ‌تری که دارم برسم. البته سال 92 سال برآورده شدن آرزوهای من است که یکی پس از دیگری در حال برآورده شدن است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به آقای گلی هم فکر می‌کنی یا خیر، گفت: واقعا این کار در لیگ برتر سخت است اما مطمئن باشید از کارهای سخت پا پس نمی‌کشم. اول سعی می‌کنم موثر باشم اما زود است که با حضور بزرگان در پرسپولیس من درباره آقای گلی حرف بزنم. فعلا باید سعی کنم که نظر دایی را جلب کنم.

 به گزارش فارس ، وی در پایان خاطرنشان کرد: حضورم در تیم پرسپولیس برایم شیرین است و امیدوارم این فرصت طلایی را از دست ندهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها