آیت الله هاشمی رفسنجانی:

آمدم تا شرمندۀ مردم و تاریخ نباشم

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن بیان اینکه "همه باید برای تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم"، تاکید کرد: به رغم آگاهی از مشکلات پیش رو و موانع موجود و تشدید حجم تهمت‌ها و تخریب‌ها آمدم برای اینکه در نزد خدا حجتی داشته باشم و در نزد مردم و تاریخ آینده کشور احساس شرمندگی نکنم.
کد خبر: ۵۶۵۴۳۰
آمدم تا شرمندۀ مردم و تاریخ نباشم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مسئولان و اعضای ستاد انتخاباتی خود گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، دولت آینده میراث‌دار سوء مدیریت‌های سال‌های اخیر و تحریم‌‌های ظالمانه، مشکلات و معضلات بسیاری در همه عرصه‌ها بویژه اقتصادی و سیاسی خواهد بود و هرکس بتواند شانه خود را زیر بار سنگین مسئولیت‌ها و حل مشکلات داده و رسالت آنرا قبول کند باید قدردان بود و به وی کمک کرد.

ایشان همچنین تاکید کرد: جامعه امروز، نیاز به وحدت و آرامش برای عبور از شرایط دشوار کنونی را دارد و باید ضمن پرهیز از ناامیدی با روحیه امید و آرامش و اتخاذ تصمیمات جهادی، عقلایی برای حل تدریجی مشکلات کشور چاره‌اندیشی کرد. ایشان افزود: تلاش کنیم تا حماسه سیاسی مدنظر رهبری ایجاد شود تا بتواند مقدمه‌ای برای حماسه اقتصادی در کشور باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از تلاشهای خالصانه و خودجوش مبتنی بر احساس وظیفه و تکلیف مسئولان و اعضای ستاد انتخاباتی خود در سراسر کشور اعم از نیروهای معتدل و متعهد اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل که با دست‌ خالی و انگیزه‌های شخصی و احساس وظیفه در این مدت کوتاه متقبل زحمت و هزینه شدند. به تشریح علل ثبت‌نام خود در این دوره از انتخابات پرداخت و گفت: عصر جمعه اصلا قصد نامزدی نداشتم و قبلا اطلاع داده بودم که آماده نامزد شدن نیستم ولی با توجه به مراجعات فراوانی که از ماهها قبل از انتخابات بویژه در روزهای منتهی به پایان مهلت ثبت نام داشتم که از همة قشرهای کشور و صنوف مختلف بودند و بویژه شخصیت‌ها و بزرگانی از قم، مشهد، نجف که شاید در وقت مناسبی به آن پرداخته شود، نهایتاً احساس کردم مقاومت در مقابل این حجم زیاد از درخواست‌ها نوعی استبداد به رای است لذا به رغم آگاهی از مشکلات پیش رو و موانع موجود و تشدید حجم تهمت‌ها و تخریب‌ها برای اینکه در نزد خدا حجتی داشته باشم و در نزد مردم و تاریخ آینده کشور احساس شرمندگی نکنم پس از ارسال پیام به خدمت رهبری خود را برای خدمت عرضه کردم و اکنون نیز در شرایط بوجود آمده، وجدانم راحت و آسوده است و برای همه دعای خیر و توفیق دارم.

در ابتدای این دیدار آقای مهندس جهانگیری به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مدت محدود مسئولیت خود به عنوان رئیس ستاد انتخابات پرداخت و افزود: با تشکیل ستادها افراد از گروههای مختلف، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، طبقات ضعیف جامعه از سراسر کشور به ابراز احساسات و خوشحالی پرداخته و موجی در کشور ایجاد شد که انشاء الله ادامه پیدا کرده و باعث ایجاد حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری گردد.

در ادامه حجت‌الاسلام رستگاری، مجید انصاری، حمیدزاده، ادیب، آقای دکتر خباز و آقای دکتر کشاورزیان و آقای قریشی به بیان نظرات خود پیرامون انتخابات پرداختند و از ایثار و فداکاری آیت الله هاشمی رفسنجانی برای قبول دعوتهای بی‌شمار و شرکت در انتخابات تشکر و قدردانی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها