«می خواهند فردو را تعطیل کنند چون قابل بمباران نیست»

ناگفته های جلیلی از مذاکراتش با سولانا

عصر امروز الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز و هیات همراه با سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۶۴۳۱۶
سواستفاده ازدموکراسی ترفند دشمنان برای ایجاد بی ثباتی است

سعید جلیلی در این دیدار با عمیق و ریشه‌دار توصیف کردن روابط دوستانه میان دو ملت ایران و آذربایجان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران استقلال، پیشرفت و ثبات آذربایجان را ثبات و پیشرفت خود می‌داند و همچون گذشته از هر کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

جلیلی با بیان اینکه ظرفیت‌های دینی و اسلامی در آذربایجان بهترین پشتیبان تمامیت ارضی و بستر پیشرفت و امنیت این کشور است بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای غلبه بر مشکلات تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ترفند قدرت‌های بزرگ را ایجاد بی‌ثباتی و اختلاف با استفاده از ابزارهای مختلفی از جمله تروریسم و سوءاستفاده از دموکراسی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی کشورهای منطقه برای خنثی‌سازی نقشه قدرت‌های بزرگ تصریح کرد.

همچنین در این دیدار الله شکور پاشازاده رییس اداره مسلمانان قفقاز روابط دو ملت و دولت را ممتاز و برادرانه و دارای پیوندهای تاریخی دانست و تاکید کرد: جمهوری آذربایجان اجازه نخواهد داد دشمنان بذر نفاق میان کشورهای همسایه بپاشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها