یک نیمروز در مرکز اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی

پیچ و خم گرفتن پول از بیمه‌ها

پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی؛تیر یا مرداد

رییس کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی از تاخیر در پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: افزایش 25 درصدی تیر و یا مرداد پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۶۲۸۰۴
پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی؛تیر یا مرداد

علی اکبر خبازها در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس گفته های مسئولان این سازمان پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان را خرداد اعلام کرده بود، گفت: متاسفانه مسئولان سازمان تامین اجتماعی امروز اعلام کردند، این مهم در خرداد تحقق نخواهد یافت و همچون سال گذشته در مرداد اجرا می شود.  

خبازها تاکید کرد : کانون عالی بازنشستگان تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در تیرماه پرداخت شود.

وی مهمترین مشکل پیش روی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی را مربوط به بیمه تکمیلی آنان دانست و گفت: متاسفانه مدتی است که بازنشستگان تحت پوشش، در برخی بیمارستان های طرف قرارداد برای استفاده از بیمه تکمیلی پذیرش نمی شوند.

خبازها، علت بوجود آمدن این مشکل را بدهی 80 میلیارد تومانی بیمه دی به بیمارستان های طرف قرارداد عنوان و ابراز امیدواری کرد، این مشکل هرچه سریع تر برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها