عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمایت احمدی‌نژاد از مشایی خلاف قانون است و برگزاری جشن 25 اردیبهشت ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی به‌منظور بزرگداشت مقام فردوسی به هیچ وجه قانونی نیست.
کد خبر: ۵۶۲۴۱۸
حمایت احمدی‌نژاد از مشایی خلاف قانون است

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با  فارس بیان داشت: برگزاری جشن 25 اردیبهشت ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی به‌منظور بزرگداشت مقام فردوسی به هیچ وجه قانونی نیست.

ممدوحی ادامه داد: صرف‌نظر از جایگاه فردوسی، کارهای تبلیغاتی در انتخابات با هزینه دولتی حرام و خلاف قانون است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت احمدی‌نژاد از مشایی را خلاف قانون اعلام کرد و بازتاب این اقدام ناشایست را بسیار نامناسب و بد دانست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی این اقدام را رصد می‌کنند و این برنامه از دید شورای نگهبان مخفی نمی‌ماند.

هاشمی یک نامزد عاشورائی است‬

اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضایی‌فر با اشاره به این‌که اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد، گفت: خود هاشمی باید تشخیص بدهد که در انتخابات شرکت کند یا نه. به نظر من حضور وی برای ایجاد شور انتخاباتی بسیار مفید است.

به گزارش ایسنا، این عضو حزب موتلفه در ادامه تصریح کرد: حضور هاشمی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را از حالت دعوا خارج کند و رقابت جدی و قوی به وجود بیاورد و کسانی که بدون حضور هاشمی در انتخابات شرکت نمی‌کردند، اکنون با حضور وی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که مخالفان هاشمی سن بالای وی را یکی از دلایل مخالفت خود با حضور وی می‌دانند، گفت: امام خمینی (ره) در همین سن رهبر انقلاب بودند. سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند.

افشای کمک انگلیس به صدام درجنگ با ایران

 تلویزیون سلطنتی «بی بی سی» با پخش قسمت هایی از اسناد محرمانه انگلیس که به تازگی درز یافته اظهار داشت: دولت مارگارت تاچر در خلال جنگ عراق و ایران در اواخر سال 1980میلادی به رغم اینکه در این موضوع اعلام بی طرفی کرده بود به صورت محرمانه به رژیم صدام جنگنده‌های نوع «هوک» فروخته و پایگاه‌هایی دریایی و هوایی برای این رژیم دایر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه این گزارش آمده است دولت تاچر در قرارداد خود با عراق متعهد شده بوده است 78 نوع از تجهیزات نظامی از جمله خودروهای زرهی، لوازم یدکی تانک ورادار به رژیم صدام برای جنگ با ایران بدهد.

افزایش برد موشک‌های مقاومت

یک منبع نزدیک به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از قول وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: همان گونه که «سنگ» به موشک ۱۰۰ کیلومتری تبدیل شد، به زودی قدرت تولید موشک مقاومت به برد ۴۰۰ کیلومتری خواهد رسید.

یک منبع نزدیک و مطلع  از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت:رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.

چرا حمله به سوریه به نفع اسرائیل نبود؟

واکنش‌های رسانه‌های اسرائیلی به تجاوز موشکی این رژیم به دمشق از حال همگرایی ابتدایی خارج شده و به ایجاد تردید و تشکیک در اهداف و فواید این حمله پرداخته است. این رویکرد بویژه بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ابعاد بیشتری به خود گرفته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این راستا در شماره امروز خود با اشاره به ادعای صهیونیست‌ها در مورد هدف قرار گرفتن کاروان موشکی حزب‌الله لبنان در این حملات گفت که آیا این حملات می تواند توازن بازدارندگی بین اسرائیل و حزب‌الله را تغییر دهد؟

آلکس فیشمن تحلیلگر مسایل نظامی در روزنامه یدیعوت آحارونوت با اشاره به اوضاع کنونی نوشت: آیا حمله به موشک‌ها و انبارها در مرکز دمشق دخالت در امور سوریه نیست؟ آیا انگیزه ای وجود دارد که اسرائیل توپ های سنگین خود را در مقابله با اسد به هدر می دهد؟ بویژه اینکه اسد به این ترتیب از فردا حساس‌تر می شود. آیا اسرائیل در صورتی که موشک‌های ضد هوایی «اس ای 300»  با برد 200 کیلومتر از روسیه به سوریه فروخته شود، این آزادی عمل را خواهد داشت و می تواند امنیت اسرائیل را حفظ کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها