بازداشت زوج سارق خودرو

رییس کلانتری 118 ستارخاناز دستگیری یک زوج سارق خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام تردد با خودرو مسروقه شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۴
بازداشت زوج سارق خودرو

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ امیرحسین رضایی گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده خسرو جنوبی به یک دستگاه خودروی سواری که کنار خیابان پارک بود مشکوک شده و برای بررسی موضوع به سمت آن رفت.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی از دو سرنشین این خودرو که یک زن و مرد بودند، درخواست مدارک خودرو کردند که سرنشینان خودرو به جای ارایه مدارک سعی کردند از محل بگریزند که این امر به تعقیب آنها از سوی ماموران انجامید که در نتیجه خودروی مذکور دقایقی بعد متوقف و سرنشینان آن که «وحید» و «غزل» نام داشتند، به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: از هر دو متهم در کلانتری بازجویی به عمل آمد که طی آن مشخص شد این زوج با همدستی هم اقدام به سرقت خودروهای سواری از محدوده های مختلف شهر تهران می کنند و پس از مدتی لوازم داخلی آن را ربوده و خودرو را در محلی دیگر رها می کنند.

سرهنگ رضایی افزود: این در حالی بود که در بررسی سوابق هر دو متهم مشخص شد که هر دو دارای سابقه سرقت در تاریخ هشتم بهمن 1391 در شهرستان ملارد را دارند که در آن زمان هم اقدام به سرقت خودروی شهروندان کرده اند.

گفتنی است با اعتراف متهمان به جرم خود در کلانتری پرونده ای در این خصوص تشکیل و هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
یعنی نهایت مجازات این زوج برای سرقت های قبلی 77 روز بی خبری از آنها بوده؟آیا در این 77 روز تمرین می كرده اند؟ صحبتی كه از زندان نشده اگر هم زندانی در كار بوده فقط كمتر از سه ماه ؟ اگر اینطور است با مردم صحبت شود احتمالا رضایت خواهند داد این هم حذف شود تا این بندگان خدا بیكار نشوند !!!!!!!!!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
اینو می گن ازدواج موفق !!!
fnnf
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
حذف تعرفه خودروهای ژاپنی در آمریكا

نیازمندی ها