قالیباف پس از ثبت نام:

مرد پروژه های نیمه تمام نیستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مرد پروژه های نیمه تمام نیستم و هیچ پروژه ای پس از پایان دوره ام نیمه تمام باقی نخواهد ماند و همه پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۹
مرد پروژه های نیمه تمام نیستم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف سه گانه پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در سالن 600 نفره وزارت کشور در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما مرد پروژه های نیمه تمام هستید؟ گفت: من مرد پروژه های نیمه تمام نیستم. هیچ پروژه‌ای نیمه تمامی بعد از اتمام دوره شهرداری باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به پروژه بزرگراه صدر گفت: تنها پروژه‌ای که از لحاظ زمانبندی عقب بود همین پروژه بود که در حال حاضر با سرعت در حال پایان است و من مطمئن هستم قبل از پایان دوره ام به بهره برداری خواهد رسید.

قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا تایید می کنید جریان انحرافی در شهرداری وجود دارد، گفت: جریان انحرافی در شهرداری نیست.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص تمکین از نظر شورای نگهبان در صورت رد صلاحیت گفت: قانون اساسی میثاق همه ملت ایران است و مسئولان باید بیش از همه به قانون اساسی وفادار باشند.

قالیباف افزود:تابع نظر شورای نگهبان است.

وی گفت: اینجانب اگر توفیق خدمتگزاری پیدا کردم مثل کسانی نیستم که بگویم قانون نقص دارد و قانون اختیارات کمی دارد.

داوطلب ریاست جمهوری با بیان اینکه اجرای برخی از بخش های قانون اساسی نادیده گرفته شده است، گفت: به عنوان مثال مطابق با قانون اساسی هتک حرمت محکومین و زندانیان ممنوع است اما در حال حاضر هیچ حرمتی برای زندانیان قائل نیستند و هیچ کس هم خود را ملزم به اجرای این بخش نمی‌داند.

قالیباف تأکید کرد: من اگر توفیق خدمتگزاری یافتم همه بخش های قانون اساسی را اجرای می کنم و از کسانی نیستم که در آخر دوره بگویم قانون اساسی ظرفیت انجام کار را ندارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درخصوصی فعالیت هسته‌ای در دولت احتمالی‌اش گفت: سعی می کنم در چارچوب قوانین، حقوق هسته ای را پیگیری کنم.

قالیباف درخصوص برنامه هایش برای اداره کشور، اظهارداشت: در طول شش سال گذشته به طور مرتب با 250 کارشناس برنامه ای را برای اداره کشور مرور کردیم که این برنامه در 24 سرفصل در موضوعات داخلی، سیاست خارجی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد خرد و کلان و غیره تدوین شده است که در یک نشست خبری در آینده نزدیک آنها را اعلام می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
موافق . از كرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
من اینرا میدانم كه كسیكه اهمیت به كارش بدهد یعنی جامعه برایش مهم است حالا هر فردی باشد . حداقل فقط تهرانیها به وضوح دیده اند كه آقای قالیباف برای تهران چقدر زحمت كشیدند .وشهر را به بهشتی تبدیل كرده اند . او میتوانست مثل بعضی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . چون من عمل كردشان را بچشم دیده ام تهران . 7 سال پیش و امروز . .بخدا ایشانرا نمیشناسم ولی با تجربه سنم او فرد دلسوزی است . متشكرم .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
من به عنوان یك شهروند تهرانی، كاملا از عملكرد جناب آقای قالیباف راضی هستم، البته هیچكس كامل نیست... و ایشان نمره 18 را از من در دوره ی شهردار بودنشان می گیرند. فقط امیدوارم درصورتی كه رئیس جمهور شدن اول به فكر ملت كشور بعد اشخاص دیگر باشند و زیر قولها و وعده هایی كه می دهند نزنند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
اقای قالیباف انسان شریفی هست و من براشون ارزوی موفقیت دارم برای خدمتگزاری به مردم .
من یك پیشنهاد ورزشی دارم اینكه با توجه به وضعیت ارز وتحریم حضور مربیان و بازیكنان خارجی در لیگ برتر وتمام رشته های ورزشی ممنوع بشه.

نیازمندی ها