حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی که 20 ژاکت پوشیده بود و 10 ژاکت هم در پلاستیک داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان 22 ساله دیپلم ردی که می‌خواست دایی را وزیر ورزش کند.
کد خبر: ۵۶۱۲۷۱
علی دایی وزیر ورزش می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از ستاد انتخابات وزارت کشور،  امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت جریان ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور ادامه دارد و  مانند سال‌های گذشته در کنار افراد صاحب نام افراد گمنامی نیز برای ثبت نام حاضر می‌شوند که حضور آنها با حاشیه‌های جالبی همراه است.

علی دایی وزیر ورزش می‌شود

«علیرضا هاشمیان» جوان 22 ساله دیپلم ردی که در حال حاضر در تهران سکونت دارد و خود را مسئول تدارکات تیم نفت تهران معرفی می کند؛ موقع ثبت نام برای انتخابات، هدف از نامزدی خود را ایجاد اشتغال و رونق ورزش در کشور اعلام می‌کند و می‌گوید: اگر پیروز انتخابات شوم علی دایی وزیر ورزش من خواهد بود.

غش کردن هنگام ثبت نام

فردی که خود را سردار «حسین جمشیدی» و از فرماندهان دوران جنگ و همچنین فرمانده خرمشهر معرفی می کرد موقع ثبت نام عصبانی شد و از حال رفت. وی که به سختی نفس می کشید در ابتدا به عکاسان می گفت از من عکس بگیرید؛ اما وقتی غش کرد و دوباره به هوش آمد می گفت که به خاطر جمهوری اسلامی از من عکس نگیرید.

ثبت نام پناهنده سیاسی سابق

«رمضان علی وطن دوست» اهل تربت جام که در سه دوره گذشته انتخابات در وزارت کشور حضور یافته و سوژه خبرنگاران شده بود؛ امروز هم در جمع خبرنگاران حاضر شد و حرف های تازه ای زد. وی که در سه دوره گذشته از پناهندگی سیاسی خود سخن نگفته بود امروز گفت در سال 61 به اتهام تبلیغ علیه نظام بازداشت و در زندان وکیل آباد زندانی شدم، اما پس از آزادی قهر کردم و از ایران رفتم و در پاکستان سه سال پناهنده سیاسی شدم.

وی که شغل آزاد دارد؛ گفت: وقتی من پناهنده سیاسی در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر می شوم همین به معنای آزادی در ایران است.

ثبت نام فردی مسلط به 5 زبان زنده دنیا

«مرتضی حسنعلی» که خود را 42 و نیم ساله معرفی می کرد، گفت: من آمده‌ام تا ارباب رجوع را پادشاه کنم.

وی که 10 فرمان انتخاباتی دارد، افزود: 40 هنر دارم و آمده‌ام که ایران را به چین دوم تبدیل کنم.

او که می گفت به 5 زبان زنده دنیا مسلط است جملاتی را به زبان های عربی، هندی، انگلیسی، آلمانی و بلغاری بیان کرد.

این فرد خود را مهندس الکترونیک فارغ التحصیل از وزارت ارشاد !؟ معرفی می‌کرد؛ گفت: تاجر انگشتر در سوریه لبنان و ایران هستم؛ او به نشانه اثبات شغلش به خبرنگاران 6 انگشتری را که در دستانش بود نشان می داد.

سردش بود!

غلامرضا آقایی که 20 ژاکت پوشیده بود و 10 ژاکت هم در داخل یک پلاستیک به همراه خود داشت هدف از نامزدی خود را ساختن ایران عنوان کرد و گفت: ساکن قم هستم و شغلم دستفروشی است.

وی که 51 سال دارد؛ افزود: هر روز صبح کتاب جغرافیای دوم راهنمایی را می خوانم و بعد که سر حال شدم از خانه بیرون می‌آیم.

این نامزد انتخابات گفت: دیروز از قم به سمت تهران راه افتادم و 30 ژاکت پوشیدم وقتی به دم در وزارت کشور رسیدم 10 ژاکت را درآوردم تا در وزارت کشور کسی مرا مسخره نکند.

انصراف 10 دقیقه پس از ثبت ناما

محمد هاشمی آخوندی نسب که خود را پزشک عمومی معرفی می کرد؛ پس از ثبت نام گفت: من اصلا به دنبال انتخابات نیستم؛ هدف اصلی من این بود که ثبت نام کنم تا خبرنگاران از من سوالاتی بپرسند و من از این فرصت برای بیان حرف های خود استفاده کنم!

وی گفت: حرف اصلی من این است که باید به بیماران سرطانی رسیدگی شود و شعار من هم جدایی سیاست از سلامت است.

وی که 44 سال سن دارد گفت: شما باید مشکلات اصلی مردم را منعکس کنید.

به نظر شورای نگهبان تمکین نمی‌کنم

علی اکبر نجومی رضایی که خود را لیسانس الکترونیک و مهندس معرفی کرد؛ گفت: 4 سال سابقه کار اجرایی در وزارت جهاد کشاورزی دارم و اگر شورای نگهبان مرا رد صلاحیت کند به نظر شورا تمکین نخواهم کرد.

وی افزود: باید به پیشرفت اقتصادی در مملکت توجه کرد.

تغییر وزارت آموزش و پرورش به وزرات «متفکرپرور فعال»

محمد خدا پناه 42 ساله پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: اگر رد صلاحیت شوم از کوپن پ استفاده می‌کنم.

وی افزود: شغلم نویسندگی کتاب های سیاسی است پس من یک رجل سیاسی هستم. من می‌خواهم آموزش و پرورش را به وزارت متفکر پرور فعال تبدیل کنم.

فردی که بدون دعوت به جایگاه مصاحبه وزارت کشور رفت
 
یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام  به سالن 600 نفری ستاد انتخابات کشور رفت و بدون آنکه کسی از وی بخواهد، در جایگاه مصاحبه و پشت میکروفن قرار گرفت و شروع به صحبت کرد، اما مسئولان سالن پس از چند دقیقه میکروفن او را قطع کردند و وی بدون بلندگو به سخنان خود ادامه داد.

این نامزد که هادی سلطان محمدی نام دارد فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه اراک است و می گوید پنج طرح «فورس ماژور» برای حل مشکلات مملکت دارد.

وی گفت: در درجه اول می‌خواهم مشکل اشتغال جوانان را حل کنم و خودم که فوق لیسانس مکانیک و بیکار هستم نیز مشغول بکار کنم.برای رفع آلودگی هوا، ترافیک و جلوگیری خام فروشی نفت برنامه‌های دیگری دارم.

اخراجی تالار رودکی در سال 1355

محمد شربتیان فوق لیسانس اقتصاد که خود را مرد شماره یک تالار رودکی معرفی ‌کرد؛ گفت: با اینکه مرد شماره یک این تالار بودم اما در سال 55 اخراج شدم.

او که رئیس تشریفات وزارت جهاد کشاورزی بوده و بازنشسته شده است؛ گفت: شغل فعلی من تشریفاتی است و هرجا پروژه ای افتتاح شود من حاضر می شوم.

ثبت نام پنجمین زن برای انتخابات

مهین جاوید متخصص بیهوشی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرد تا با ثبت نام وی 5 زن برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده باشند.

این خانم خود را رجل سیاسی می داند و می‌گوید: اگر رد صلاحیت شوم باید دلایل شورای نگهبان را بررسی کنم و بعد درخصوص تمکین یا عدم تمکین به آن موضع خواهم گرفت.

ثبت نام فردی به همراه لیستی از کابینه

جعفری از اهالی گیلان در حالی برای نامزدی انتخابالت ثبت نام کرد که لیست اعضای کابینه مطلوبش را به همراه داشت. بر اساس این لیست محمدرضا عارف معاون اول، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، منوچهر متکی مشاور، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، اژه‌ای وزیر دادگستری، مرضیه دستجردی وزیر بهداشت و نجار وزیر کشور خواهد بود.

وی گفت: اگر رئیس جمهور شوم مشکل مملکت را فوری حل خواهم کرد.

یوسف اسدی-خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
۰
۰
خدا همه مریض های عالم رو شفا بده !! خودشیفتگی هم بد مرضی هست!
مهدی از بیرگان ( بیرمنگام )
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
۰
۰
منم به همین نزدیكیا تصمیم رو می گیرم . احتمال زیاد كاندید میشم.
رضا از كرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
۰
۰
سلام : این نشان و اقتدار و آزادی وسلامت جمهوری اسلامی ایران است كه هركسی در هر سنخی و شمایلی به وزارت كشور رفته و نسبت به ثبت نام اقدام میكند در حالی كه میداند هیچی نیست ...!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها