17تا 19 اردیبهشت برگزار می شود:

پنجمین همایش دوسالانه علوم شناختی

18اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛

معرفی CE- MBA در همایش علوم شناختی

سمینار مدیریت شناختی و معرفی دوره MBA آموزشی با رویکردهای نوین مدیریت و آموزش ( علوم شناختی) در دومین روز از همایش بین المللی علوم شناختی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۰۳۷۷
معرفی  CE- MBA در همایش علوم شناختی

به گزارش ستاد خبری همایش دوسالانه علوم شناختی، این همایش از فردا سه شنبه تا پنج شنبه این هفته در در دانشگاه شهید بهشتی بزگزار خواهد.

محمد جواهری، دبیر اطلاع رسانی  سمینار معرفی دوره آموزشی مدیریت اجرایی مراکز آموزشی در بیان چگونگی برگزاری این سمینار گفت: سمینار معرفی دوره آموزشی مدیریت و آموزش بصورت تخصصی به مدیریت  شناختی مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سمینار در دو بخش مدیریت شناختی و معرفی یک رشته آموزشی نوین در این رابطه برگزار می شود، اظهار کرد  : در بخش اول این سمینار اساتید برتر آموزشی- شناختی به مدیریت شناختی  پرداخته و در بخش دوم، رشته MBA آموزشی،  با عنوان CE-MBAمعرفی می‌شود.

جواهری  CE-MBA  را گرایشی تخصصی از MBA  دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه به صورت خاص ، جهت شاغلین  مراکز آموزشی  طراحی شده است .

دبیر اطلاع رسانی سمینار ادامه داد: این دوره ، بارویکرد علوم شناختی، مشخصا به یاددهی و کاربست مهارت هـای مدیریتی پرداخته و مبتنی بر کارکرد های شناختی، هیجانی مغز و . . .  بـه مدیریت فعالیت های آمـوزشی مـدرسه و همچنین سایـر فعالیت ها  ، همچون مدیــریت نیـروی انسانـی ، رفتار سازمانی ، مالی ، مارکتینگ و برند  سازی ، استراتژی و . ..  مـی پردازد.

دبیر اطلاع رسانی  سمینار درباره اهداف طراحی دوره ( توانمندی افراد در بهبود کیفیت و قدرت اجرای موثر ) بیان کرد: این دوره برای کارایی بیشتر در 3 گرایش مدیران آموزشی و پرورشی، مدیران مدارس و مدیران ستادی ( همچون مدیران مجتمع ها و مناطق و سازمانهای آموزش و پرورش ) تنظیم شده است.

جواهری دربیان ویژگی‌های اصلی MBA اظهار کرد: ویژگی اصلی آن دوری جستن از رویکرد صرف و طولاتی مدت به مسائل تئوری است و درعوض تمرکز برعملیاتی و کاربردی بودن آموزش ها است. به گونه ای که فرد همزمان با دوره ، قادر به پیاده سازی آموخته ها و بهبود فعالیت خویش در مرکز آموزشی باشد .

 گفتنی است، این سمینار با حضور اساتید ، مسولین  و کارشناسان مدارس و مراکز برتر آموزشی در تاریخ چهارشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 16 تا 19 در تالار شهریار دانشگاه شهید بهشتی ، محل همایش دوسالانه علوم شناختی برگزار می شود.

تهران کانون توجه علوم و فناوری شناختی است


 دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی علوم شناختی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بین المللی علوم و فناوری شناختی گفت: تهران کانون توجه علوم و فناوری شناختی در دوران برگزاری این همایش است.


وحید شریعت با بیان اینکه این همایش دوسالانه با حضور محققان ایرانی و اندیشمندانی از یازده کشور جهان برگزار می‌شود، گفت: محققان ایرانی و پژوهشگرانی از 11 کشور از جمله انگلیس،کانادا، روسیه، اتریش، سوئد، روسیه، چین، مالزی و... در این همایش حضور دارند.


وی هدف از برگزاری این همایش را استفاده از فناوری شناختی برای ارتقای زندگی انسان و درمان بیماری‌های مغز و روان خواند و افزود: با استفاده از این فناوری‌ها می‌توان بیماری‌هایی مانند اعتیاد، اتیسم و آلزایمر را درمان کرد.


دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی علوم شناختی ادامه داد: برگزاری این همایش فرصتی را برای استفاده از فناوری‌های روز دنیا در داخل کشور به منظور همکاری بین المللی و منطقه ای فراهم می‌کند.
به گفته وی، حافظه، کنترل حرکت، یادگیری، آسیب‌شناختی، آموزش و پرورش شناختی و علوم اعصاب شناختی از جمله عناوین همایش بین المللی علوم و فناوری شناختی است.


شریعت شناخت را مجموعه ای از پردازش‌های مغز انسان دانست و تاکید کرد: علوم و فناوری شناختی به بررسی روش‌های مختلف برای شناسایی، ارتقا و بازتوانی عملکرد شناختی می‌پردازد.


 وی ارائه یافته‌های علوم شناختی از سال گذشته در همایش امسال را وجه تمایز برگزاری پنجمین همایش دانست و افزود: در چند سال اخیر یافته‌های جدیدی از شناخت مغز انسان به دست آمده است و همایش امسال بهترین فرصت برای ارائه این روش‌ها در راستای ارتقا زندگی انسان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها