جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۵۹۸۱۳
معرفی برگزیدگان جشنواره داستان کوتاه خلیج فارس

بر اساس آرای هیات داوران این جشنواره در بخش خلیج فارس بهگین اروند از شوش تندیس جشنواره و عنوان نخست را کسب کرد و هادی سالارورزی از شوش به مقام دوم رسید.

حامد جلالی از قم و زهره زنگنه از بوشهر به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در بخش آزاد جشنواره ملی خلیج فارس نیز محمد رضا شرفی از ورامین تندیس جشنواره و مقام نخست را کسب کرد و صابر محمدی از گچساران دوم شد.

در این بخش سروش علیزاده از رشت نیز عنوان سوم را بدست آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه خلیج فارس بخشی از هویت ما ایرانیان است و ملت ایران اجازه نخواهند داد بخشی از هویتشان نادیده گرفته شود گفت: جشنواره خلیج فارس فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که در طول تاریخ از این هویت ملی در برابر تجاوز بیگانگان دفاع کردند.

امین کمالوندی افزود: یک هزار و 147 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و این آثار طی سه مرحله داوری شدند که در نهایت 70 اثر از سوی هیات داوران به بخش مسابقه راه یافت و از این تعداد 31 داستان نویس به این جشنواره دعوت شدند و طی سه روز در شهر یاسوج به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه احمد آرام، مجید قیصری و حسن بهرامی داوری آثار راه یافته به این جشنواره را بر عهده داشتند گفت: آثار در دو بخش آزاد و خلیج فارس داوری شدند و در نهایت در هر بخش سه نفر حائز رتبه های برتر شناخته شدند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها