کشف 18 نوع ماده معدنی در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان از کشف 18 نوع ماده معدنی و بهره برداری شده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۳۲
کشف 18 نوع ماده معدنی در دامغان

مرتضی علی آبادی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه کارگروه توسعه بخش معدن شهرستان دامغان در محل فرمانداری با اشاره به کشف 18 نوع ماده معدنی در این شهرستان اظهار داشت: این مواد معدنی کشف و بهره برداری شده شامل زغال سنگ، سنگ آهک، سنگ لاشه، فولورید، مرمر، سیلیسیتین، سرب و روی است.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور تسهیل، تسریح، کاهش هزینه ها، هماهنگی دستگاه های اجرایی و حذف مجوزهای غیرضروری برای فعالیت ها و طرح های معدنی از تصمیمات ستاد اجرایی توسعه بخش معادن در صورت موافقت دستگاه های اجرایی ذی ربط در حکم پاسخ مثبت به استعلام و موافقت با صدور مجوز محسوب می شود و برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است.

رئیس کارگروه توسعه بخش معدن شهرستان دامغان یادآور شد: هدف از برگزاری جلسه کارگروه توسعه بخش معدن در شهرستان ها توسعه و ارتقاء ظرفیت های تولیدی در سطح استان است که طی سالجاری با سیاست های جدید دولت اجرا می شود.

وی خاطر نشان ساخت: یکی از وظایف این کارگروه برنامه ریزی و نظارت بر معادن به منظور استیفای حقوق دولتی معادن و ایجاد شرایط لازم برای صدور مجوزهای مربوطه در حداقل زمان است.

فرماندار شهرستان دامغان تصریح کرد: امیدواریم در جلسات کارگروه توسعه بخش معدن بتوانیم با ارائه نظرات کارشناسی از سوی اعضا و کارشناسان عضو کارگروه شاهد تحولات جدی در بخش توسه معادن شهرستان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها