جنایت هولناک با گازهای سمی

مادر جوان دو فرزندش و خود را با گازهای مسموم در خانه کشت. جسد این مادر سی و چهار ساله به نام «سولانکی» و دو کودک 9 و 4 ساله‌اش در خانه‌ای در «رویسلیپ اسکاتلندیارد» پیدا شد.
کد خبر: ۵۵۸۹۵۹
جنایت هولناک با گازهای سمی

این زن که دستیار آزمایشگاه یک مدرسه بود سرنوشت مرگبار خود و دخترانش را با انتشار گازهای مسموم در خانه رقم زد.

جسد آنها زمانی کشف شد که همسایه‌ها متوجه بوی عجیب و غیرعادی شدند و پلیس را خبر کردند.

همسایه‌ها ابتدا فکر می‌کردند لوله گاز ترکیده است. یکی از آنها به پلیس گفت: «آنها را دیدم که با جعبه‌های شیمیایی وارد خانه شدند. خیلی خوشحال به نظر می‌رسیدند و من نمی‌توانستم حدس بزنم چنین چیزی در انتظارشان است.»

سولانکی که این سرنوشت شوم را برای خانواده خود رقم زده در آزمایشگاه یک مدرسه راهنمایی کار می‌کرد و بی‌شک می‌دانست چطور ترکیبی مرگبار را تهیه کند. پلیس اعلام کرده است در خانه او جعبه‌ای پیدا کرده که رویش نوشته بود: «احتیاط، مواد مرگبار».

شاهدان گفته‌اند پلیس مواد شیمیایی را با دقت و حساسیت زیادی از خانه این زن خارج کرده است. یک منبع آگاه نیز به خبرنگاران گفت پلیس اکنون در حال بررسی این موضوع است که آیا این زن و فرزندانش ماده مرگباری نیز خورده‌اند یا صرفا  برا اثر استنشاق گاز جان خود را از دست داده‌اند.

یکی از همکاران سولانکی توضیح داد: «او هرگز در خانه از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و او چرا این کار را کرده است.»

یکی از همسایه‌ها نیز در این رابطه توضیح داد: «پلیس به ما گفت پنجره‌های خانه‌مان را بسته نگه داریم چون ممکن است گازهای سمی ما را نیز تهدید کند. ما نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده و کسی هم به ما چیزی نمی‌گفت. اوضاع مشکوک و دلهره‌آور بود».

سولانکی در خانه ویلایی خود همراه شوهر، دو فرزند و خانواده همسرش زندگی می‌کرد و قرار بود در ماه آینده کار جدیدی را شروع کند. در زمان حادثه خانواده شوهر این زن در تعطیلات به سر می‌بردند.

پلیس اسکاتلند در گزارشی درباره این واقعه دلخراش اعلام کرد: «ما ساعت 6 و 40 دقیقه بعدازظهر گزارشی دریافت کردیم مبنی بر این که بوی عجیبی به مشام می‌رسد که شبیه بوی گاز است.

همسایه‌ها ابتدا فکر می‌کردند ممکن است لوله گاز نشت کرده باشد. به آنها توصیه شد پنجره‌ها را بسته نگه دارند و تا جایی که ممکن است از خانه خارج نشوند.

به دلیل این که در ابتدا منشا این بو شناخته نشده بود و احتمال داشت خطراتی مردم محله را تهدید کند. ما فعلا در مورد این اتفاق نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم و دلیل خاصی درباره ارتکاب قتل توسط این زن مطرح نمی‌کنیم، اما در حال رسیدگی به پرونده و تحقیقات گسترده هستیم و همه چیز به زودی روشن و انگیزه اصلی افشا خواهد شد.»

وقوع این اتفاق خانواده‌های محله رویسلیپ را نگران کرده است. به گفته همسایه‌ها، این خانواده که اهل آسیای شرقی بودند خوشبخت به نظر می‌رسیدند. یکی از همسایه‌ها می‌گوید: «خانم سولانکی زنی خوش‌اخلاق و مهربان بود و دو فرزندش هم بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بودند. ما همیشه آنها را با هم می‌دیدم که از خانه خارج می‌شوند یا به منزل برمی‌گردند. به نظر نمی‌رسید مشکل خاصی داشته باشند. روزی که این اتفاق افتاد خانم سولانکی را دیدم که دست دو دخترش جاسمین و فریشا را گرفته بود و به خانه می‌برد.

در دست او یکی دو جعبه عجیب و غریب هم بود که بعد متوجه شدیم ممکن است مربوط به مواد شیمیایی باشد. چند ساعت بعد متوجه بوی عجیب شدیم و فکر کردیم ممکن است لوله گاز ترکیده یا مشکلی در فاضلاب وجود داشته باشد که این بو می‌آید. نگران شدیم و به پلیس زنگ زدیم و پلیس هم توصیه کرد در خانه بمانیم. ما از پشت پنجره ماموران پلیس را دیدیم که به خانه سولانکی نزدیک و با لباس‌های مخصوص ضدشیمیایی وارد منزل شدند. بعد دیدیم آمبولانس آمد و جسدها از خانه بیرون آورده شد.»

همسایه‌ها بعد از این واقعه به رسم یادبود در حیاط خانه سولانکی دسته‌های گل گذاشتند و شمع روشن کردند. دوستان و هم مدرسه‌ای‌های دو دختر نیز با حضور در مقابل خانه و روشن کردن شمع با چشمان گریان به دوستان خود ادای احترام کردند. 

منبع: دیلی میرور - ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها